عدم امانتداری فردوسی‌پور در برنامه ۲۰۱۴

به گزارش افکارنیوز، در اولین روزهای شروع به کار برنامه بیست‌چهارده و سایت این برنامه، عادل فردوسی‌پور و محمدحسین میثاقی از رسانه‌ها خواهش کردند مطالب این سایت و این برنامه را با ذکر منبع منتشر کنند.



اغلب رسانه‌های معتبر نیز طبق روال کاری خود، در صورت استفاده از مطالب این برنامه منبع آن را ذکر کردند اما سوال اینجاست که خود عادل چقدر امانت‌دار است؟



همین حالا سایت این برنامه در دسترس عموم قرار دارد و مخاطبان این برنامه می‌توانند با مراجعه به آن به این نکته پی ببرند که عادل و رفقا به‌رغم استفاده از مطالب سایت‌ها و خبرگزاری‌ها، از ذکر منابع آنها خودداری می‌کنند و طوری وانمود می‌کنند که انگار این اخبار و مطالب، کاملا تولیدی خودشان است.



بهطور كلی اتوبان رفاقت با عادل فردوسیپور انگار باید همیشه یكطرفه باشد. همه باید از نكتههای این برنامه با ذكر منبع استفاده كنند اما عادل حق دارد از هر سایتی، هر مطلبی را كه دلش میخواهد بردارد و به روی مبارك نیاورد كه برای تهیه این مطالب افرادی زحمت كشیدهاند و رسانههایی هزینه پرداختهاند. رسانههایی كه برخلاف صداوسیما، از بیتالمال ارتزاق نمیكنند و دستشان توی جیب خودشان است.