کفاشیان: برای کُشتن پشه‌ باید پیف‌پاف خرید

به گزارش افکارنیوز، علی کفاشیان پس از جلسه با کارلوس کی‌روش برای صحبت در مورد تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی اظهار داشت: ما پیش از این توافقات ضمنی داشتیم، این جلسه هم برای ادامه مذاکرات بود. قرار شد با کی‌روش جلسات ما ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی این قرارداد نهایی می‌شود، گفت: تازه کار را آغاز کرده‌ایم. هفته‌ آینده هم جلسه داریم. در مورد اردوها و مسابقات صحبت خواهیم کرد، موارد جزیی در قرارداد وجود دارد که قرار است اصلاح شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد مسائل مالی گفت: هیچ مشکل مالی برای تمدید قرارداد وجود ندارد.

وی در مورد نظارت فدراسیون گفت: کی‌روش همه را پذیرفته و ارائه گزارش به کمیته فنی و توسعه را نیز پذیرفته است.

کفاشیان ادامه داد: او پذیرفته است که دستیار ایرانی داشته باشد. ما معرفی می‌کنیم و در این مورد با یکدیگر به تفاهم می‌رسیم.

وی در خصوص خبر توافق کی‌روش و آفریقای جنوبی گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم اما چنین چیزی صحت ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه کی‌روش گفته برای جام ملت‌ها زمان زیادی از دست داده‌ایم، گفت: تیم ملی تازه از جام جهانی برگشته است. الان باید بنشینیم و برنامه تدارکاتی خوبی برای تیم ملی برنامه‌ریزی کنیم. پیشنهاداتی آماده است که خود کی‌روش باید روی آنها فکر کند و تصمیم بگیرد.

وی در مورد اینکه کی‌روش گفته است مشکل قرارداد به اندازه یک پشه است، عنوان کرد: به هر حال در هر جایی کار و تلاش کنید پشه هم وجود دارد. باید برای کشتن پشه‌ها پیف‌پاف بخریم.

کفاشیان در پاسخ به سؤال خبرنگاری پرسید چه زمانی جواب بله خواهید گرفت، گفت: شما ازدواج کردهاید؟ مگر بار اول در خواستگاری بله میگویند.