سعی کردم از عمران‌زاده و صادقی یاد بگیرم

به گزارش افکارنیوز، هاشم بیگ زاده در خصوص شرایط استقلال می‌ گوید: «شرایط خیلی خوبی داریم. برد خوبی مقابل راه آهن به دست آوردیم. امیدوارم که این بردها تداوم داشته باشد.»



وی ادامه داد: «با نفراتی که در این فصل در استقلال جذب شده اند تیم بسیار خوبی هستیم، همه بازیکنان این تیم و کادر به دنبال قهرمانی هستند. امیدوارم در هفته های بعدی هم نتایج بهتری کسب کنیم تا هواداران خوشحال شوند.»



بیگ زاده در خصوص عملکرد خود گفت: «در این باره کادر فنی باید نظر دهد، من تلاش کردم بهترین بازی خودم را انجام دهم. امیدوارم توانسته باشم نظر کادر فنی و هواداران را جلب کرده باشم.»



هافبک ملی‌پوش استقلال در خصوص غیبت صادقی و عمران زاده در بازی ها خاطرنشان کرد: «این دو از بازیکنان بسیار بزرگ استقلال هستند من همیشه سعی کرده ام از آنها چیزهای جدیدی یاد بگیرم امیدوارم هر چه زودتر برگردند و به تیم کمک کنند. تلاش می کنم تا روزی که در ترکیب استقلال حضور داشتم عملکرد خوبی داشته باشم.»



وی در خصوص دیدار مقابل استقلال خوزستان می گوید: «تیم جوان و با انگیزه ای است بازی برابر چنین تیم هایی همیشه سخت است. برای به دست آوردن دومین بردمان مقابل این تیم به میدان خواهیم رفت.»



هاشم در پایان گفت: از هواداران استقلال ممنونم. آنها در اولین دیدار مقابل راه آهن مرا شرمنده خود کردند. امیدوارم همچنان از استقلال حمایت کنند.