خوشحالم به من عقاب آسیا گفتند

به گزارش افکارنیوز، محسن فروزان درباره وضعیت استقلال گفت: تمرینات خوب و با کیفیتی را داریم. هر چقدر از زمان تمرینات می‌گذرد بیشتر با یکدیگر هماهنگ می‌شویم، انگیزه تیم بسیار بالاست و امیدوارم به کمک خدا این تیم جزو بهترین‌های استقلال باشد.

وی درباره بازی گذشته این تیم برابر راه‌آهن عنوان کرد: بازی خوبی بود ما برابر راه‌آهن ۹۰ دقیقه در فاز هجومی بودیم. متاسفانه گل زود هنگامی دریافت کردیم اما در زمان کم توانستیم جبران کنیم که این نشان دهنده توانایی‌های امیر قلعه‌نویی است. خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

این دروازه‌بان درباره شرایط خودش در استقلال بیان کرد: بعد از تقریبا چهار ماه اولین بازی رسمی‌ام را برای استقلال انجام دادم اما خودم راضی نیستم. با محسن فروزان ایده‌ال فاصله دارم. با کمک آقای بوستانی دارم خودم را بیشتر آماده می‌کنم تا بتوانم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.

فروزان درباره رقابت خود با دیگر دروازه‌بانان استقلال تصریح کرد: ما سه گلر هستیم و روابط خوبی داریم. هیچ فرقی نمی‌کند که چه کسی درون دروازه استقلال بایستد. مهم فقط موفقیت استقلال است.

دروازه‌بان استقلال درباره حمایت هواداران این تیم از وی گفت: از محبت همه هواداران تشکر می‌کنم که به من لقب عقاب آسیا دادند. خدا را شکر هواداران استقلال من را زود پذیرفتند. کاری می‌کنم که تا آخر فوتبالم در استقلال بمانم. من پسر کوچک استقلال هستم و خون من آبی است.

وی از انگیزه‌اش برای حضور در تیم ملی ادامه داد: اولین هدف من این است که با کمک کادر فنی بهترین گلر استقلال شوم و دومین هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی است. دوست دارم با شماره یک استقلال شماره یک تیم ملی را بپوشم.

محسن فروزان در پایان درباره بازی روز جمعه برابر استقلال خوزستان بیان کرد: استقلال خوزستان تیم خوبی است. شرایط خاصی که وجود دارد این است که تمام تیمها برابر استقلال تهران بهترین بازیهای خودشان را با بالاترین انگیزه انجام میدهند در نتیجه تمام بازیها سخت خواهد بود. اما ما تیم استقلال هستیم و فقط به برد فکر خواهیم کرد چرا که استقلال لیاقت قهرمانی است.