به گزارش افکارنیوز، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد.

در تمرین امروز آبی‌پوشان بهرام افشارزاده، سعید افجه‌ای، منصور پورحیدری، محسن بزرگی، میرشاد ماجدی، رضا رجبی، حمید ملک احمدی و رضا نعلچگر حضور داشتند و سرمربی تیم استقلال برای دقایقی با بازیکنان این تیم در حضور اعضای هیات مدیره صحبت کرد.

* امید ابراهیمی به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله باز هم در تمرین امروز حضور نداشت و به نظر می‌رسد با توجه به غیبت وی در تمرینات یک هفته گذشته این بازیکن بازی روز جمعه را از دست داده باشد.

* تعدادی از کودکان کازرونی در تمرین امروز استقلال با لباس یکدست سبز حاضر شده و بازیکنان و کادر فنی استقلال را تشویق می‌کردند. آنها یک پرچم آورده بودند که روی آن نوشته شده بود «سلمان کازرون».

* جاسم کرار به همراه یک کودک به محل تمرین آمده که ظاهرا فرزند او بود که البته با لباس قرمز در کنار فرزند پژمان نوری بازی می‌کرد.

* با توجه به حضور اعضای هیات مدیره در تمرین، تماشاگران به دنبال این موضوع بودند که با آنها صحبت کنند و شرایط استقلال را جویا شوند. تعدادی از تماشاگران هم گلایه داشتند چرا اعضای هیات مدیره نسبت به مصاحبه‌ها علیه قلعه‌نویی واکنشی نشان نمی‌دهند.

* در ابتدای تمرین بازیکنان در غیاب حاج‌قاسم به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در گروه‌های ۶ نفره، ۴ به ۲ انجام دادند. مرحله پایانی تمرین هم به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت که خود قلعه‌نویی در این فوتبال به بازیکنان استقلال پاس می‌داد و آنها را راهنمایی می‌کرد.

* جواد زرینچه امروز در بخشی جداگانه با بازیکنانی مثل تیموریان، بیک‌زاده، حیدری، خرسندنیا و مگویان تمرین کرد و بقیه بازیکنان در سوی دیگر زیر نظر قلعه‌نویی و همدانی کار می‌کردند. محمود فکری نیز از کناره‌ها توپ‌هایی را برای بازیکنان ارسال می‌کرد و از آنها می‌خواست با دقت به توپ ضربه بزنند.

* میلاد فخرالدینی در جریان بازی درون‌تیمی استقلال دچار گرفتگی عضله پا شد و پس از گرفتن ماساژ دیگر به تمرین ادامه نداد.

* تعدادی از دوندگان در جریان تمرین امروز مشغول تست آمادگی جسمانی بودند.

* تمرینات تیم استقلال فردا مجددا پیگیری میشود و آبیپوشان روز جمعه در هفته دوم لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان میروند.