قسمت نشد به پرسپولیس بروم

به گزارش افکارنیوز، قاسم حدادی فر در خصوص شرایط تیم ذوب آهن اظهار داشت: «در بازی اول مقابل صبا فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه باز هم مثل فصل گذشته اسیر بدشانسی شدیم و نتوانستیم در حد فوتبالی که ارایه دادیم نتیجه بگیریم. صبا هم تیم خوبی بود اما زمان می برد تا تیم ها شکل اصلی خود را به دست بیاورند.»



وی درباره پیش بینی اش از شرایط ذوب آهن در فصل جاری ادامه داد: «شرایط امسال ذوب آهن نسبت به سال گذشته بهتر است. نمی توانم قول قهرمانی بدهم اما هواداران مطمئن باشند امسال بهتر از پارسال نتیجه می گیریم و دغدغه سقوط نخواهیم داشت و عذاب نمی کشیم. آنها پارسال خیلی اذیت شدند اما خدا را شکر می کنم که در لیگ ماندگار شدیم و شرمنده هوادارانمان نشدیم. در طول فصل بهتر خواهیم شد چون تغییراتی در تیم به وجود آمده که نیاز بیشتر به هماهنگی داریم.»



حدادی فر با بیان اینکه تیمش در زمان مناسبی به صبا باخت، گفت: «دو فصل پیاپی است که در مسابقات لیگ بدشانسی هایی را تجربه کرده ایم و این فصل قصد داریم همه آنها را با تلاش مضاعف به دست فراموشی بسپاریم و امیدوار هستم این باخت تلنگر خوبی برای ذوب آهن باشد تا از این هفته به این شکل امتیاز از دست ندهیم.»



وی درباره بازی تیمش مقابل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: «این هفته با تیم خوب تراکتورسازی بازی داریم. تیمی سرعتی و قلدر است که باید بتوانیم با استفاده از شرایط میزبانی مقابل این تیم هر سه امتیاز را در اصفهان کسب کنیم. از همه طرفداران تیم مان می خواهم تا برای حمایت از ما در بازی این هفته برابر تراکتورسازی به ورزشگاه بیایند و ما را تنها نگذارند.»



او درخصوص وضعیت کی روش و تیم ملی گفت: «من هم از طریق رسانه ها متوجه شده ام کی روش قرار است بماند و از این موضوع خوشحالم. گزینه ای بهتر از کی روش نداریم چون او زیر و بم فوتبال ایران را می شناسد و می تواند ما را به قهرمانی جام ملت ها برساند.»



وی درباره منتفی شدن حضورش در پرسپولیس گفت: پرسپولیسی ها به من لطف داشتند اما قسمت نشد به این تیم بروم و در ذوب آهن ماندم.