کم تماشاگرترین دربی دنیا برگزار شد

به گزارشافکارنیوز،امین منوچهری در خصوص دیدار تیم‌های نفت تهران و راه‌آهن که با پیروزی ۲ بر یک راه‌آهن همراه بود عنوان کرد: یکی از کم تماشاگرترین دربی‌های دنیا را برگزار کردیم و در بازی ما مقابل نفت تماشاگران به اندازه یک تیم فوتبال بودند.

وی افزود: تماشاگران راه‌آهن و نفت در ورزشگاه تختی ۱۰ نفر بیشتر نبودند که البته پدر من هم در ورزشگاه حاضر شده بود تا آنها ۱۱ نفره و به اندازه یک تیم فوتبال شوند. بعد از گلی که زدم به سمت سکوها رفتم و این حرکتم به خاطر حضور پدرم در ورزشگاه بود.

مهاجم راه‌آهن که گل پیروزی تیمش را برابر نفت تهران به ثمر رساند، در این مورد گفت: پیش از بازی به من گفته بودند که می‌توانم گل بزنم و خوشحالم که این اتفاق رخ داد. در طول هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و برای بازی با نفت کاملاً آماده بودم.

منوچهری در واکنش به این موضوع که گل زیبایی را به تیم نفت زد، اظهار داشت: در حین بازی اصلاً متوجه نشدم که توپ چگونه وارد دروازه شد و به همین دلیل گلم را بعد از بازی مشاهده کردم.

وی خاطرنشان کرد: نباید بازی با نفت مساوی میشد و ما مستحق برد بودیم که خوشبختانه این اتفاق در دقایق پایانی رخ داد. زمانی که در دقیقه ۹۰ از نفت گل خوردیم ناامید نشدیم و به تلاشمان ادامه دادیم تا به پیروزی برسیم. در تیم ما همه یکدل و به دنبال موفقیت راهآهن هستیم و امیدوارم مشکل مالکیت هم به زودی از سوی دادستانی حل شود تا تمرکز بیشتری داشته باشیم.