گزارش بازی دوستانه پرسپولیس و پیکان

به گزارشافکارنیوز،تمرین امروز(جمعه) تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد، این در شرایطی بود که قرار بود تمرین از ساعت ۱۷ آغاز شود.

* بازیکنان اصلی پرسپولیس که مقابل فولاد بازی کرده بودند، امروز به مدت نیم ساعت ریکاوری کردند اما بازیکنان ذخیره پرسپولیس در دیداری دوستانه به مصاف پیکان رفتند. در این دیدار دوستانه پیکان با تیم دوم خود به میدان آمد، چرا که روز گذشته در چارچوب هفته دوم لیگ برتر مقابل سایپا صف‌آرایی کرده بود.

این دیدار دوستانه در نهایت با نتیجه ۴ بر یک به سود پرسپولیس به اتمام رسید. مهدی طارمی(۲ گل)، هادی نوروزی و علی آستانه برای پرسپولیس و در طرف مقابل جهانگیر عسگری برای پیکان گلزنی کردند.

* پیش از آغاز دیدار دوستانه پرسپولیس - پیکان علیرضا محمد، امیرحسین فشنگچی و محمد نصرتی، سه بازیکن پیشین پرسپولیس که در پیکان حضور دارند با سرخپوشان و علی دایی خوش‌وبش کردند.

* پیام صادقیان، هافبک پرسپولیس که روز گذشته در بازی با فولاد از زمین بازی اخراج شد در تمرین امروز حضور داشت.

* پرسپولیسی‌ها با پیراهن نارنجی و پیکانی‌ها با پیراهن سفید در این دیدار دوستانه به میدان رفتند.

* نکته جالب غیبت مهدی رحمتی، دروازه‌بان اصلی پیکان در این دیدار بود. رحمتی حتی به ورزشگاه درفشی‌فر هم نیامده بود.

* پیش از آغاز بازی علی دایی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد.

* مهدی دغاغله آخرین مراحل درمان خود را امروز با دویدن اختصاصی دور زمین پشت سر گذاشت. این بازیکن می‌تواند در دیدار آینده پرسپولیس به میدان برود.

* حدود ۳۰ هوادار در تمرین امروز حضور داشتند.

* مکانی، حسینی، ماهینی، نوری، هادی نوروزی، اسماعیل‌زاده، کفشگری، طارمی، فاطمی، قاسمی و خانزاده ۱۱ بازیکن اصلی پرسپولیس در این دیدار بودند که در ادامه میلاد کمندانی و علی آستانه هم به میدان آمدند.

* در اواخر نیمه اول بازی داور به یکی از بازیکنان پیکان کارت زرد نشان داد که بعد از این اتفاق منصور ابراهیم‌زاده با صدایی بلند از داور خواست که پیش او بیاید و این درخواست را دو بار تکرار کرد.

نکته جالب این بود که ابراهیم‌زاده در مرتبه سوم به داور گفت اگر پیش او نیاید خودش پیش او می‌رود و همین کار را انجام داد و به تصمیم داور اعتراض کرد. اعتراض‌های ابراهیم‌زاده پس از پایان نیمه اول نیز ادامه پیدا کرد.

* در شرایطی که بازیکنان دو تیم برای آغاز نیمه دوم به داخل زمین آمده بودند، تیم داوری با چند دقیقه تأخیر به میدان آمد.

* بازی در نیمه دوم با خشونت بیشتری از سوی بازیکنان دو تیم دنبال شد که همین مسئله مصدومیت چند بازیکنان از دو تیم را به دنبال داشت.

* بازیکنان اصلی پیکان مقابل سایپا پس از انجام ریکاوری کنار زمین و روی نیمکت نشستند و بازی را تماشا کردند.

* شاخص‌ترین بازیکنان پیکان در این دیدار میلاد نوری، علیرضا محمد، جهانگیر عسگری و سعید حلافی بودند.

* علی دایی برخلاف ابراهیم‌زاده در طول بازی روی نیمکت نشسته بود و تذکرات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

* بازیکنان اصلی پرسپولیس پس از ریکاوری تا آخر بازی در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند.

* محسن بنگر با ۳۰ دقیقه تأخیر در ورزشگاه درفشی‌فر حضور پیدا کرد.

* رضا حقیقی که امروز در خانه خودش لیز خورده و دچار کمر درد شده بود به صورت اختصاصی تمرین کرد.

* در اواخر بازی درگیری لفظی بین کمک داور دوم این دیدار با مسعود همامی به وجود آمد که هم همامی و هم کمک داور دوم با الفاظ ناشایست یکدیگر را مورد خطاب قرار دادند. در پایان بازی همامی به سمت کمک داور دوم آمد تا بازهم با او درگیر شود.

* پس از پایان بازی بازیکنان و اعضای کادرفنی دو تیم با هم دست دادند و ورزشگاه را ترک کردند.