هیچ وقت نگفتم که دایی را عوض می‌کنم

به گزارش افکارنیوز، حمیدرضا سیاسی اخیرا در مصاحبه ای عنوان کرد که از عملکرد علی دایی راضی نیست و با ادامه این روند او را برکنار خواهد کرد.



سیاسی در مصاحبه های اخیرش علیه مدیرعامل باشگاه نیز موضع گرفت تا به چهره ای نه چندان محبوب نزد هواداران این باشگاه تبدیل شود و شاید به همین دلیل است که در تازه ترین مصاحبه خود حرف های دیگری مطرح کرده است.



وی شب گذشته روی خط برنامه ۹۰ رفت و در خصوص اتفاقات اخیر گفت: «ما در هیات مدیره اتحاد خوبی داریم. ابعاد دعوای من و رحیمی این قدر بزرگ نیود.»



او درباره اینکه در مقایسه با بارسلونا چرا این قدر رئیس هیات مدیره پرسپولیس مصاحبه می کند، گفت: «باشگاه های بزرگ خارجی مشکلات ما را ندارند، این فرمایش درست است اما این همکاران مطبوعاتی هستند که زنگ می زنند و من خجالت می کشم که به خبرنگاران پاسخ ندهم. من باید کمتر مصاحبه کنم و این حرف را قبول دارم. البته من هیچ وقت نگفتم که دایی را عوض می کنم. الان که تیم مشکلی ندارد. من و رحیمی مشکل بزرگی نداریم که آشتی کنان مان صوری باشد.»



او درباره اینکه باشگاه راه آهن را خریده است، گفت: «نه اصلا این طور نیست. استیلی راه آهن را با برادر من و چند نفر دیگر از دوستان شان خریدند و من هیچ نقشی در این مسئله ندارم. خرید راه آهن خیلی سرمایه بزرگی نبوده است. من در پرسپولیس هم هیچ نقش سرمایه ای ندارم.»



او در پاسخ به این سئوال که رانت حضور در پرسپولیس به دردش می خورد گفت: «نه این رانت به درد من نمی خورد. ما درآمدهای باشگاه و هزینه کرد تیم را مدیریت می کنیم. من در شهرداری فعالیت نمی کنم اما پیمانکار شهرداری هستم. باشگاه راه آهن را هم برادرم خریده است نه شرکت اقلیم سازان ما.»



او درباره برکناری دایی گفت: این حرف صحت ندارد و هیچ وقت این بحث مطرح نشده است.