بازیکن‌کوچکی نیستم که‌کسی سفارشم را بکند

به گزارش افکارنیوز، میثم بائو در خصوص پیوستنش به تیم استقلال اهواز اظهار داشت: «یک هفته پیش مسئولان استقلال خوزستان با من تماس گرفتند و وقتی دیدم همه شرایط خوب است قراردادم را با این تیم بستم.»



هافبک جدید این تیم درباره این شایعه که گفته شده امیرقلعه نویی سفارش او را کرده که بدون تیم نماند تأکید کرد: «اصلا چنین چیزی نیست. اگر قرار بود من در تیم او بمانم فصل پیش در استقلال می ماندم. ضمن اینکه اگر می خواست سفارش مرا بکند در فصل نقل و انتقالات این کار را می کرد و من در این مدت بدون تیم نمی ماندم.»



بائو ادامه داد: «ویسی مربی فنی و انسانی شریف است که درباره جذب بازیکنان مدنظرش آخرین تصمیم را خودش می گیرد و به حرف کسی نیست که با توصیه بازیکن جذب کند.»



بازیکن پیشین تیم های استقلال و پرسپولیس یادآور شد: «میثم بائو بازیکن کوچکی نیست که احتیاج به سفارش کسی داشته باشد. من بر اساس توانایی های خودم به تیم های مختلف می روم و نیازی به سفارش کسی ندارم.»



وی در این ارتباط که گفته می شود چرا بائو با اینکه در تیم هایش کم بازی می کند اما هر ساله در لیگ حضور دارد و بدون تیم نمی ماند عنوان کرد: «آنهایی که این حرف ها را می زنند چیزی از فوتبال سردرنمی آورند. من فصل پیش ۲۱ بازی برای تراکتورسازی انجام دادم که ۱۶ بازی در لیگ بود و ۵ بازی در لیگ قهرمانان آسیا. پیش از آن هم که در استقلال بودم ۲۴ بازی برای آن تیم انجام دادم و به گفته کادر فنی استقلال نقش مؤثری در قهرمانی این تیم داشتم.»



بائو در پایان متذکر شد: انشااله که این فصل بتوانم کنار استقلال خوزستان فصل خوبی را پشت سر بگذارم و با این تیم در رده های بالای جدول قرار بگیرم.