پرونده سربازی فولادی‌ها بسته شد

به گزارش افکارنیوز، حسین ابن قاسم درباره آخرین شرایط تیم فولاد خوزستان قبل از بازی با راه آهن در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: خدا را شکر بعد از برد پرسپولیس اوضاع بر وفق مراد است و شرایط خوبی داریم. امیدواریم از بازی با راه آهن هم سربلند از زمین خارج شویم. البته امید خالدی را به خاطر مصدومیت در این دیدار در اختیار نخواهیم داشت.

وی درباره جراحی پای بختیار رحمانی و جایگزین کردن یک بازیکن دیگر هم تاکید کرد: دقیقا نمی‌دانم این بازیکن چه زمانی جراحی خواهد کرد. البته هنوز درباره بازیکن جایگزین صحبتی نشده است چون باید ببینیم طول دوره درمان این بازیکن چقدر خواهد بود.

سرپرست فولاد در ادامه درباره پرونده کارت‌های معافیت بازیکنان فولاد و صحبت‌های علی دایی علیه این باشگاه در برنامه نود، خاطرنشان کرد: فایل و پرونده کارت‌های پایان خدمت و معافیت از نظر ما بسته شده است. حالا هم از هر چه که حوزه نظام وظیفه به سازمان لیگ در این خصوص ابلاغ کند، اطاعت خواهیم کرد. اگر هم در بازی هفته اول به هم ریخیتیم، به خاطر این بود که ۲۴ ساعت قبل از بازی این اتفاقات رخ داد و ما سه بار ترکیب تیم را عوض کردیم.

ابن قاسم در پایان درباره احتمال جذب یک بازیکن دیگر هم گفت: ما دنبال جذب یک مهاجم هستیم. یک جای خالی داریم و در صورت نیاز و توافق با مهاجمی که بتواند به ما کمک کند، آنرا جذب خواهیم کرد.