از خادم شکایت می‌کنیم

به گزارش افکارنیوز، بهره بردار از برند باشگاه پرسپولیس پس از اظهارات امیرضا خادم مبنی بر پلمپ‌ شدن شرکت SIS بیانیه ای را صادر کرد و آن را در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد.

متن کامل بیانیه شرکت SIS به شرح زیر است

ما نمی‌دانیم روی چه حسابی امیرضا خادم حرف‌هایی مبنی بر پمپ شرکت ما را زده است و چنین جملاتی را به زبان آورده است! اما فعالیت شرکت SIS کماکان ادامه دارد و فقط یکی از دفاتر مربوط به شرکت آن هم به دلیل مشکلات ملکی موقتاً تعطیل شد.

این تعطیلی فقط شامل ساختمان و ملک شرکت بوده اما کارهای شرکت کماکان تمام فعالیت‌های خود را با قدرت ادامه می‌دهد.

اعلام این مطلب از سوی خادم مبنی بر اینکه این شرکت اجازه هیچ‌گونه فعالیتی ندارد مصداق نشر اکاذیب است و این شرکت شکایت از ایشان را حق قانونی خود می‌داند. البته در طی چند سال گذشته تمام تعاملات شرکت به جهت حفظ منافع باشگاه پرسپولیس و کسب درآمد از سوی این شرکت به دلیل پافشاری آقایان، فعالیت غیر قانونی اسپانسر جدید در حوزه برند به بن‌بست خورده است و اراده‌ای مبنی بر وصول این امر نبوده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این موضوع در شرایطی است که شرکت صدرا در سال گذشته مبلغی حدود ۱۵ میلیارد تومان به باشگاه پرداخت کرده که ۱۱ میلیارد و نیم آن از طرف مدیریت جدید یعنی آقای علیرضا رحیمی مورد تائید قرار گرفته و فعالیت این شرکت جهت تولید محصولات مختلف با استفاده از برند باشگاه رقم قابل ملاحظه‌ای را برای باشگاه سوددهی داشته که این امر در سال جاری نیز انجام می‌گردد اما عملکرد و برداشت سوء برخی مدیران وزارت ورزش باعثکاهش درآمدها و ضایع شدن حق باشگاه خواهد شد.

صراحتاً مدیران این شرکت اعلام میکنند که براساس قانون و وکالتنامه رسمی باشگاه حق بهرهبرداری از برند در اختیار این شرکت است و هیچ مجموعهای بدون اخذ مجوز از شرکت SIS حق استفاده از برند پرسپولیس را ندارد. در صورتی که این اتفاق بیفتد تخلف باشگاه قطعاً صورت خواهد گرفت البته تخلف معاونت وزارت ورزش و جوانان و نقض قرارداد قطعاً میتواند برای ما از مراجع قانونی قابلیت پیگیری داشته باشد. تعجیل آقای خادم جهت سرپوش گذاشتن به مشکلات فعلی اسپانسر با نشر اکاذیب درباره فعالیت این شرکت نیز قابل پیگیری است و البته برای ما جای سئوال دارد.