به گزارش افکارنیوز، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد.

در تمرین امروز آبی‌پوشان تمام بازیکنان به جز صادقی و عمران‌زاده حضور داشتند و زیر نظر کادر فنی تمرین کردند.

* با وجود آنکه دکتر ستوده امروز اظهار کرده بود جاسم کرار مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در دیدار مقابل سپاهان ندارد اما این بازیکن در ابتدای تمرین برای دقایقی با پزشک استقلال صحبت کرد و در حالی که کشاله ران خود را به کریم بوستانی و وی نشان می‌داد اعلام کرد که کمی از این ناحیه احساس درد می‌کند؛ البته سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز مدعی شد کرار به تمرینات گروهی اضافه شده اما تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص باید فردا صورت بگیرد زیرا در مورد بازیکنان مصدوم باید با کادر پزشکی و کادر فنی مشورت شود.

* پس از اتفاق تلخ و ناگواری که روز یکشنبه در مورد هواپیمای سپاهان‌ایر رخ داد و تعدادی از هموطنانمان در این سانحه جان باختند، همچنان پیرامون این موضوع صحبت می‌شود. امروز نیز تعدادی از بازیکنان استقلال خدا خدا می‌کردند که فردا با پروازی خوب و بدون مشکل به اصفهان برسند و البته بعضی از آنها مدعی شدند حنیف عمران‌زاده حاضر است همه دارایی‌اش را بدهد تا در این شرایط سوار بر هیچ هواپیمایی نشود!

* قبل از شروع تمرین امروز امیر قلعه‌نویی با بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست که با تمام قوا مقابل سپاهان ظاهر شوند. قلعه‌نویی از هافبک‌های استقلال خواست که در این مسابقه حواس‌شان به هجوم‌های سپاهان باشد.

* امید ابراهیمی دیگر مصدوم استقلال که یکی دو روزی است به تمرینات آبی‌پوشان برگشته قبل از شروع تمرین امروز کشاله خود را بانداژ کرد و پا به پای دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت. البته سرمربی تیم استقلال اعلام کرد کرار و ابراهیمی در تمرینات گروهی شرکت کرده‌اند اما وضعیت آنها فردا مشخص خواهد شد.

*مهیدی فنونی‌زاده، حمید ملک‌احمدیف رضا نعلچگر، علی نظری جویباری و میرشاد ماجدی میهمانان تمرین امروز آبی‌پوشان بودند.

* هنگامی که هنوز تمرین استقلال آغاز نشده بود، آرش برهانی با میلاد فخر‌الدینی شوخی می‌کرد و به این بازیکن پنالتی می‌زد. مهاجم استقلال دو ضربه پنالتی به مدافع این تیم زد که هر دو تبدیل به گل شد.

* چند دقیقه بعد امیر قلعه‌نویی با فرزند جاسم کرار که نامش حیدر است صحبت کرد و به وی گفت که درون دروازه بایستد تا به او پنالتی بزند. سرمربی استقلال دقایقی در این مورد با فرزندان کرار و پژمان نوری بازی می‌کرد.

* در حاشیه تمرین امروز آبی‌پوشان دروازه‌بانان تیم استقلال به همراه مربیان این تیم عکس‌ یادگاری گرفتند.

* حدود ۵۰ نفر از طرفداران استقلال در تمرین این تیم به صورت پراکنده حضور داشتند.

* در مرحله اول تمرین، بازیکنان زیر نظر ایمان عالمی و محمود فکری تمرینات بدنسازی را انجام دادند و در مرحله بعدی زیر نظر زرینچه و همدانی تمرین دفاع را پشت سر گذاشتند. مرحله پایانی تمرین امروز فوتبال درون تیمی بود که بازیکنان زیر نظر قلعه‌نویی آن را انجام دادند.

* طبق اعلام کادر فنی، تمرینات تیم فوتبال استقلال فردا در تهران تمرین نمی‌کند و ساعت ۱۵ تهران را به مقصد اصفهان ترک خواهد کرد. قرار است آبی‌پوشان در صورت در اختیار داشتن زمین، یک جلسه در این شهر تمرین کنند.

دیدار تیمهای سپاهان و استقلال از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.