قطع بازی فوتبال به روش جام جهانی

به گزارش افکارنیوز، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و نفت تهران در چارچوب هفته سوم لیگ برتر عصر امروز از ساعت ۱۹ و ۲۵ دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز با حضور ۳۵۹ نفر(طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) برگزار شد.

بازی بیشتر در نیمه اول در میانه میدان دنبال می‌شد و دو تیم حرکت از عمق را در دستور کار خود قرار داده بودند. دو تیم نتوانستند در ۴۵ دقیقه اول از پس هم برآیند و قفل دروازه‌ها باز نشد.

در دقیقه ۳۴ ضربه ایستگاهی ایمان مبعلی را دروازه‌بان استقلال توپ را دفع کرد که در برگشت علی قربانی توپ را به تیرک عمودی دروازه زد و پس از آن توپ به خارج از زمین رفت.

در نیمه بازیکنان نفت تهران پس از ۹ دقیقه توانستند توسط کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۵۴ به گل برسند. در ادامه موسی کولیبالی توانست در دقیقه ۸۵ گل تساوی‌بخش استقلال خوزستان را به ثمر برساند اما این نتیجه تنها ۲ دقیقه دوام داشت و در دقیقه ۸۷ دیوید ویکروم توانست گل پیروزی بخش شاگردان علیرضا منصوریان را به ثمر برساند تا در پایان نفت با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد.

قضاوت این دیدار برعهده محمد ملکی بود. وی به مرتضی پورعلی گنجی، علی قربانی از نفت و محمد طیبی از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

حواشی این بازی به شرح زیر است:

* در دقیقه ۳۰ به علت گرمای شدید هوای اهواز داور همچون جام جهانی به بازیکنان ۲ دقیقه استراحت داد و آنها روی زمین افتادند.

* پیش از آغاز بازی ایمان مبعلی بازیکن سابق استقلال خوزستان به سمت عبدالله ویسی رفت و از او برای ورود به زمین رخصت گرفت.

* پیش از آغاز بازی به علت درگذشت ناگهانی مهدی نفر و همچنین سقوط هواپیمای ۱۴۰ یک دقیقه سکوت انجام شد.