اگر شبیه برد پیتم، حرکت خسرو هم پنالتی بود

به گزارش افکارنیوز، حنیف عمران‌زاده که در اردوی ترکیه استقلال مصدوم شد، دیروز پس از مدت‌ها در محل تمرین تیمش آفتابی شد! مدافع شوخ‌طبع آبی‌پوشان فقط تماشاگر تمرین بود. با او گپ و گفتی زدیم که می‌خوانید.



* هنوز نمی‌توانی با تیم تمرین کنی؟

- پزشکان باید زمان آغاز تمریناتم در زمین چمن را صادر کنند و هنوز صلاح نمی‌دانند. البته از ۲ روز قبل با وزنه کار می‌کنم تا شرایط جسمانی‌ام خیلی از روی فرم خارج نشود.



* بازی های لیگ برتر را تماشا می‌کنی؟

- بله، قبل از آمدن به تمرین، بازی لیورپول و ساوتهمپتون را دیدم.(خنده)



* طرفدار لیورپول هستی؟

- تیم اولم منچستر است و تیم دومم در انگلیس، لیورپول.



* در لالیگا چطور؟

- من از قدیم طرفدار متعصب رئال‌مادرید بوده‌ام.



* پس ظاهراً علاقه‌ای به بارسلونا نداری؟

- بارسلونا کیلو چنده؟!



* غیبت تو و صادقی چقدر در تزلزل خط دفاعی استقلال سهم داشته است؟

- این را که ما نمی‌توانیم بگوییم. استقلال خیلی بزرگ‌تر از این حرف‌هاست که به منِ بازیکن متکی باشد. امثال ما در طول ۶۴ سال گذشته آمده‌ایم، رفته‌ایم و بعد از این هم می‌رویم و استقلال بزرگ و محبوب مانده و خواهد ماند. بازیکنان ابزار یک تیم هستند ولی به نظر من استقلال از هفته ششم، هفتم شرایط بسیار بهتری خواهد داشت. با انجام ۵،۶ بازی، هماهنگی ذهنی و فنی ایجاد می‌شود. ملی‌پوشان روی فرم می‌آیند، چون دو ماه سخت تمرین کرده بودند و در جام جهانی بازی کردند، بدن‌شان به صورت طبیعی برای مدتی افت می‌کند. من و صادقی هم ان‌شاءا… هرچه زودتر آماده خدمت به استقلال می‌شویم تا هر وقت سرمربی صلاح دانست، به میدان برویم.



* پنالتی‌ای که داور بازی با سپاهان علیه استقلال گرفت، درست بود؟

- اگر چهره من شبیه بِرَد پیت است، آن صحنه هم شبیه پنالتی است.(خنده)



* به بازی هفته بعد استقلال و پیکان می‌رسی؟

- ۵۰-۵۰ است و باید ببینم پزشکان چه نظری دارند.



* تقابل شما و کاپیتان فصل قبل‌تان در دروازه پیکان باید جالب از آب دربیاید.

- من شخصاً برای مشهدی ‌مهدی رحمتی که بزرگ‌ترمان است، احترام قائل هستم و دوستش دارم ولی فکر کنم از حالا استرس حضور من در محوطه جریمه را گرفته است چون می‌داند من ذاتاً گلزن هستم و برای گل زدن به دوست خوبم به عنوان بهترین دروازه‌بان فوتبال ایران، انگیزه زیادی دارم.



* چرا اول حرفت گفتی مشهدی ‌مهدی رحمتی؟

- چون هر هفته می‌رود مشهد و به نوعی رکورددار ما فوتبالیست‌هاست. عیدها هم به او می‌گویم کربلایی مهدی چون هر سال عید می‌رود کربلا و ۲ بار هم با هم رفتیم که مسافرت خیلی خوبی بود.



* دعا کنید تا عید این گروه تروریستی داعش از بین برود وگرنه ریسک است بروید عراق.

- زور آنها به کودکان و زنان می‌رسد. قیافه مرا که ببینند، فرار می‌کنند.(خنده)



* صحبت خاصی مانده؟

- تشکر از محبت تکتک هواداران استقلال. امیدوارم خیلی زود بهبودی کامل را برای جانفشانی مجدد به تیم محبوبم پیدا کنم و انشاءا... استقلال کبیر با صلابت قهرمان لیگ چهاردهم شود.