حقیقی دیگر به درد ما نمی‌خورد!

به گزارش افکارنیوز، حضور ملی‌پوشان ایرانی در فوتبال قطر به نظر شیوع پیدا کرده است. پس از دژاگه که به العربی پیوست و سیدجلال که راهی الاهلی شد چند روزی است که صحبت از جدایی احتمالی حقیقی هافبک میانی سرخپوشان و پیوستنش به یک تیم قطری شده است.



هر چند مقامات پرسپولیس واکنش خاصی به این موضوع نشان نداده‌اند و دایی نیز این خبر را به هیچ عنوان جدی نگرفته است اما به نظر حقیقی برای رفتن به قطر کاملا مصمم است و در صورت توافق با طرف قطری چه بسا راهی لیگ این کشور شود.



اما نکته مهم در این میان واکنش جالب هواداران پرسپولیس به این شایعه است. عده ای از هواداران پرسپولیس که با حضور در تمرینات این تیم معمولا بحث‌های روز مربوط به پرسپولیس را با یکدیگر مورد بررسی قرار می‌دهند روز گذشته بحثترانسفر حقیقی به قطر را مورد آنالیز قرار دادند.



پس از کلی بحثو جدل در نهایت این عده به این نتیجه رسیده‌اند که حقیقی برای پرسپولیس کلاس می‌گذارد و حتی در حد و اندازه‌های پولی که گرفته ظاهر نشده است.



این عده از هواداران که از عملکرد هافبک ملیپوش پرسپولیس به هیچ عنوان رضایت نداشتند با اشاره به بازیهای ضعیف او در دیدارهای گذشته پرسپولیس معتقد بودند که حقیقی دیگر به درد پرسپولیس نمیخورد و بهتر است از این تیم برود.