به گزارش افکارنیوز، پس از گذشت چند هفته از حضور سیدجلال حسینی در تیم الاهلی قطر و حضور این بازیکن در تمرینات و بازی‌های دوستانه تیمش، این باشگاه قطری تصمیم گرفت برای مدافع ایرانی خود مراسم معارفه برگزار کند تا به صورت رسمی به هواداران معرفی شود. همچنین در این مراسم قرارداد یک ساله حسینی با الاهلی قطر در حضور مسئولان این باشگاه به صورت رسمی امضا شد.

در این مراسم، کنفرانس مطبوعاتی نیز برگزار شد که ابتدا عیسی المالکی، مدیر باشگاه الاهلی با خوش‌آمد گویی به سیدجلال حسینی، گفت: «مدت قرارداد ما با حسینی یک ساله است. از حضور او در الاهلی خوشحال هستیم و همه ما این بازیکن بین‌المللی را در جام جهانی برزیل دیدیم.»

وی خاطرنشان کرد: «حسینی را به توصیه یکی از مربیان خارجی جذب کردیم و فصل گذشته دیدم که او چقدر خوب بود و به ما توصیه شد با این بازیکن قرارداد امضا کنیم. ما هم مذاکرات‌مان را با این بازیکن آغاز کردیم و از دیگر هموطن حسینی یعنی مجتبی جباری نیز کمک گرفتیم.»

المالکی افزود: «با اضافه شدن حسینی به الاهلی، تیم ما تکمیل و اکنون حرفه‌ای‌تر از فصل گذشته شده است. فصل گذشته سه بازیکن خارجی از جمله جباری، دیوکو و کانگو را داشتیم که البته در نقل‌وانتقالات زمستانی هم در صورت نیاز بازیکن جدید جذب خواهیم کرد.»

سیدجلال حسینی نیز پس از مراسم معارفه‌اش در این کنفرانس خبری عنوان کرد: «از اینکه به یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های قطر پیوسته ام خوشحالم. در الاهلی احساس غریبه بودن و بیگانگی نمی‌کنم و رابطه خوبی با بازیکنان دارم.»

وی ادامه داد: «شکی نیست که بازیکنان الاهلی به من کمک خواهند کرد و تجربه حرفه‌ای من هم به کمک من می‌آید.»

مدافع الاهلی با اشاره به حضور مجتبی جباری در این تیم گفت:» جباری یکی از دلایل من برای پیوستن به الاهلی بود و در طول مذاکراتم با این باشگاه نیز به من کمک کرد.»

حسینی درباره اینکه شاید در الاهلی روی نیمکت بنشیند، اظهار داشت: «من در اختیار مربی تیم هستم و هر موقع که خواست می‌تواند از من استفاده کند. امیدوارم بهترین عملکردم را در تیم نشان دهم و فرصت حضور در بازی‌ها را داشته باشم. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و تمام احتمالات را هم در نظر گرفته‌ام. آمده‌ام که در الاهلی موفق شوم و در لیگ قطر به تجربه‌های جدیدی برسم.»