علی دایی که از طریق بهمن دهقان نماینده تام الاختیارش با مهر گفتگو میکرد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: من کی از پذیرش سرمربیگری پرسپولیس انصراف دادم، من تحت هیچ عنوان انصراف ندادم و آیا بیان مسائل قانونی به منزله انصراف است.

وی افزود: همواره اعلام کردم عاشق خدمت به پرسپولیس بزرگ و هواداران متعصب این تیم هستم اما آقایان بازهم برای رسیدن به مقاصد خودشان از مسیر فریب افکار عمومی وارد شدند، درحالیکه من نه تنها انصراف ندادم بلکه خواهان اجرای قانون شدم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: من ۳ ماه پیش صحبت‌هایی را بیان کردم که امروز در حال ثابت شدن است. من اگر قبول کردم به باشگاه پرسپولیس برنامه بدهم، فقط به عشق هواداران باشگاه بود و‌ می‌خواستم به نحوی زحمات آنها را جبران کنم.

وی اضافه کرد: پس از اینکه برنامه‌هایم را به خاطر عشق به هواداران باشگاه ارائه کردم، هیچ بهانه‌ دیگری وجود نداشت و با دادن این پیشنهاد که مبلغ قراردادم را به هواداران می‌بخشم و آن را برای بستن تیمی قدرتمند و جذب بازیکنان مطرح برای حضور در مسابقات داخلی و آسیایی به آنها هدیه می‌کنم، نشان دادم حاضرم در سمت سرمربیگری پرسپولیس بمانم.

دایی در پایان با بیان اینکه پس از بازگشت به ایران حرفهایش را مطرح میکند، گفت: من همیشه عاشق پرسپولیسم و هواداران متعصب تیم باید این مسئله را بدانند که هیچ کسی نمیتواند بین من و آنها فاصله بیندازد. بازهم تاکید میکنم میخواستم با باشگاه پرسپولیس و مدیران آن به شکل قانونی برخورد کنم اما این به معنای انصراف از سرمربیگری پرسپولیس نبوده و نیست.