بهترین مدافع ایران انتخاب شد

به گزارش افکارنیوز، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸ امروز برنامه‌های تاکتیکی خود را برای آماده‌سازی جهت دیدار مقابل گسترش‌ فولاد در زمین شماره دو آزادی پیگیری کرد.



امیرحسین صادقی پس از مشورت با کادر پزشکی تیم استقلال از امروز در تمرینات شرکت کرد و خود را به کادر فنی تیم استقلال معرفی کرد.



*قبل از شروع تمرین آرش برهانی برگه‌ای را به بازیکنان تیم استقلال داد که بیشتر شبیه یک نظرسنجی دانشجویی بود. بازیکنان استقلال هم از برهانی سوال می‌کردند این فرم را برای کجا می‌خواهد.



*خسرو حیدری به دلیل مصدومیت در تمرین امروز غایب بود.



*هاشم بیک‌زاده امروز در گوشه‌ای از زمین چمن نشسته بود و با چهره‌ای بشاش با دیگر بازیکنان صحبت می‌کرد. هنگامی که شاهرخ بیانی بیک‌زاده را دید به او گفت مطمئنم تو بهترین مدافع وسط ۱۰ سال آینده فوتبال ایران هستی.



*بعد از گذشت دقایقی از تمرین، بهرام افشارزاده به همراه دکتر خدایاری، یعقوبی و مهندس زارع از مسئولان کل بازرسی کشور و همچنین محسن بزرگی و پندار توفیقی به محل تمرین آبی‌پوشان آمدند. ‌ آنها در ابتدای تمرین به سمت قلعه‌نویی رفته و صدرنشینی استقلال را به سرمربی آبی‌پوشان تبریک گفتند. همچنین قعله‌نویی، امیرحسین صادقی را به عنوان کاپیتان آبی‌پوشان به آنان معرفی کرد.



دکتر خدایاری در بخش اول حضورش در جمع بازیکنان خطاب به آنها گفت: با توجه به شعار دکتر روحانی که قرار است به وعده‌هایش عمل کند و نشاط را به جامعه برگرداند ما هم تصمیم داریم با کمک ورزش نشاط را به جوانان و جامعه برگردانیم زیرا جوانان ارتباطی مستقیم با ورزش کشور دارند. شعار ما همان شعار دولت تدبیر و امید است که تصمیم داریم آن را اجرایی کنیم.



پس از صحبت‌های دکتر خدایاری بازیکنان تیم استقلال برای وی دست زدند و بهرام افشارزاده نیز با آنها به صحبت پرداخت.



*هنگامی که این صحبت‌ها به پایان رسید، بازیکنان تیم استقلال به ترتیب با بهرام افشارزاده و قلعه‌نویی و محسن بزرگی صحبت کرده و درخواست‌های متفاوتی داشتند.



مدیرعامل باشگاه استقلال نیز این موضوع را تأیید کرد و گفت در هر صورت اینها بازیکنان استقلال هستند و باید به درخواست آنها رسیدگی کنیم و حتما به آنها پاداش هم خواهیم داد. هاشم بیک‌زاده بازیکنی بود که در مورد کسب قراردادها از افشارزاده سوال می‌پرسید و بقیه بازیکنان نیز به ترتیب با سرمربی استقلال به گفت‌وگو پرداختند.



آندرانیک تیموریان اولین بازیکنی بود که پس از دیدن قلعه‌نویی به سمت او رفت و با وی به صحبت پرداخت. صحبت‌های تیموریان و قلعه‌نویی بیش از ۱۰ دقیقه طول کشید.



*در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب دو گروه در یک‌سوم زمین فوتبال درون تیمی را پشت سر گذاشتند.



*محسن فروزان ۳۰ دقیقه قبل از آغاز تمرین امروز زودتر به ورزشگاه آزادی آمد و مثل روزهای گذشته تمرینات اختصاصی را انجام داد. وی سپس با مربی گلرهای استقلال نیز تمرین کرد.



*امیرحسین صادقی به صورت اختصاصی با دکتر ستوده تمرین می‌کرد و برنامه‌های ویژه‌ای را پشت سر می‌‌گذاشت.



*بعد از گذشت دقایقی از تمرین مدیرعامل باشگاه استقلال اعضای سازمان بازرسی را بدرقه کرد تا آنها به جلسه‌ای که در پیش دارند، برسند. سپس افشارزاده، توفیقی و محسن بزرگی در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شدند.



*دکتر نوروزی که برای شرکت در یک کنگره علمی - ورزشی به کشور آمریکا سفر کرده بود در اواخر تمرین به ورزشگاه آزادی آمد. وی به محض دیدن مدیرعامل استقلال به سمت وی رفت و با او برخورد گرمی داشت.