پیکان حتی نمی‌تواند موقعیت گل ایجاد کند

به گزارش افکارنیوز، سعید دقیقی ابتدا در پاسخ به این سؤال که «چرا پیکان به این روز افتاده است؟»، گفت: خودمان هم نمی‌‌دانیم که چرا چنین وضعیتی پیدا کردیم. من سال‌هاست که در لیگ برتر بازی می‌‌کنم ولی در هیچ تیمی با چنین وضعیتی مواجه نشده بودم. نمی‌‌دانم چرا خوب بازی نمی‌‌کنیم و گل نمی‌زنیم. پیکان بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد ولی انگار این شرایط باعثشده تا ما روحیه خودمان را از دست بدهیم. واقعاً نمی‌دانیم مشکل کار کجاست که دچار چنین وضعیتی شدیم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان تهران در ادامه افزود: پیش از آغاز لیگ و زمانی که پیکان بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته بود، خیلی‌ها از مدعی بودن تیم ما حرف می‌‌زدند ولی حالا همه چیز برعکس شده است. ما حتی نمی‌‌توانیم موقعیت گل ایجاد کنیم. وضعیت پیکان به نظر من در کمتر تیمی دیده می‌شود. امیدوارم هر چه زودتر از این بحران خارج شویم.

دقیقی در واکنش به انتقاداتی از خط حمله پیکان به ویژه او می‌شود، خاطرنشان کرد: من مهاجم هستم و باید گل بزنم. متأسفانه مشکل گلزنی در تیم ما وجود دارد و من هم انتقادها را قبول دارم. اینکه در پنج هفته گل نزدم واقعاً برایم ناراحت‌کننده است. من در هر تیمی که بازی کردم از لحاظ گل زده یا پاس گل، همیشه بازیکن تأثیرگذاری بودم ولی متأسفانه در پیکان هنوز نتوانسته‌ام خودم را نشان دهم و از این وضعیت ناراحتم. در هیچ تیمی با این وضعیت مواجه نشده بودم.

وی در پاسخ به این سؤال که منصور ابراهیمزاده را چقدر باید در نتایج این تیم مقصر دانست، گفت: نمیتوان فقط یک نفر را مقصر دانست و همه مجموعه در ناکامیهای تیم نقش دارند. درست است که وضعیت چندان خوبی نداریم ولی همه ما امیدواریم تا هر چه زودتر از این شرایط خارج شویم. مطمئناً مشکلاتی داریم که فقط با همدلی حل میشود. امیدوارم از بازی بعدی همه چیز را جبران کنیم و روزهای خوب پیکان شروع شود.