شخصیت دایی را خیلی دوست دارم

به گزارش افکارنیوز، پیروز قربانی در مورد تقابل تیمش با پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر گفت: بازی با پرسپولیس همیشه سخت است، چون این تیم از تیم‌های مطرح فوتبال ایران است. این درست است که پرسپولیس امسال نتایج خوبی نگرفته اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و ما با یک تیم خطرناک بازی داریم. در بازی روز جمعه امکان وقوع هر اتفاقی وجود دارد و ما به هیچ عنوان پرسپولیس را دست‌کم نمی‌گیریم.



وی در ادامه تأکید کرد: ‌ من احترام خاصی برای پرسپولیس و علی دایی قائلم. در دوران فوتبالم هیچ وقت اهل چاپلوسی و تعریف‌های الکی نبودم ولی باید بگویم که شخصیت علی دایی را دوست دارم و از سال‌های گذشته همیشه به او علاقه داشته‌ام. با تمامی این تفاسیر امیدوارم روز جمعه نتیجه خوبی بگیریم و باخت هفته گذشته برابر تراکتورسازی را جبران کنیم. باید حواس‌مان جمع باشد که مانند بازی با تراکتورسازی غافلگیر نشویم.



مدافع تیم فوتبال صبای قم در بخش دیگری از این گفتگو تأکید کرد: ‌ ما در تبریز خیلی خوب بازی کردیم اما هنوز هم نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد که به یکباره چهار گل خوردیم. این در حالی است که از لحاظ فنی هیچ چیزی کمتر از حریف نداشتیم. با این حال نتیجه آن بازی فقط یک اتفاق بود و حالا مهم این است که بازی با پرسپولیس را ببریم تا آن باخت جبران شود. البته باز هم تأکید می‌کنم که بازی با پرسپولیس برای ما سخت است.



قربانی در پاسخ به این سؤال که «امسال کدام تیم مدعی جدی قهرمانی است؟»، خاطرنشان کرد: ‌ اصلاً نمی‌توان از الان چنین چیزی را پیش‌بینی کرد. تا یکی دو هفته قبل همه از سپاهان به عنوان شانس اصلی قهرمانی یاد می کردند اما این تیم سه گل از نفت خورد. همین سپاهانی که سه گل از نفت خورده است، هفته قبل از آن استقلال را با سه گل شکست داده بود. در همین لیگ تراکتورسازی مدعی در خانه پدیده باخته است. اینها نشان می‌دهد امسال سالی است که همه تیم‌ها یکدیگر را می‌برند. نکته خوشحال‌کننده این است که امسال بیشتر مربیان نتایج را رقم می‌زنند تا بازیکنان و این موضوع بسیار خوبی است.



وی در پایان تصریح کرد: در سالهای گذشته بیشتر بازیکنان یا ستارهها تعیینکننده بودند ولی امسال مربیان بیشتر تعیینکننده هستند و این برای تیمهایی که نمیتوانند در جذب بازیکن با دیگر تیمها رقابت کنند، خوب است. به نظر من تیمهایی مثل صبا یا پدیده خوب بازی میکنند. من بازی بعضی از تیمها را ندیدم ولی قطعاً تیمهایی هم هستند که بازیکن آنچنانی ندارند ولی خوب بازی میکنند.