مربی متخلف ۲ سال محروم شد

به گزارش افکارنیوز، خسرو قمری اظهار داشت: امروز صبح جلسه‌ای را تشکیل داده و " روح‌اله احمدی " سرمربی پرستو باسطی را که خود اقرار کرده بود به ورزشکار دارو داده است را ۲ سال از تمامی فعالیت‌ها در این رشته محروم و ۵ میلیون تومان جریمه نقدی کردیم و این تصمیم پس از دو بار جلسه بین مسئولان گرفته شد و در خصوص ۲ رکاب‌زن متخلف نیز رأی فدراسیون جهانی را تایید کردیم و آن‌ها با توجه به مقررات خود رأی آن‌ها را در روزهای آینده اعلام خواهند کرد.



رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در خصوص صحبت‌ها خسروشاهی و برخورد فدراسیون با وی تصریح کرد: صحبت‌هایی که بهنام انجام داد برای آن بود که از خیلی موضوعات بی‌اطلاع است و توسط کادر فنی چندین بار وی را دعوت کردیم و تا پایان مرداد ماه قرار بود که با انجام بازی انتخابی نفرات اصلی را مشخص کنیم اما خود خسروشاهی از حضور در اردوها ممانعت کرده و شروع به مصاحبه بر علیه فدراسیون کرد که شاید بنا به دلایلی ناراحتی‌هایی داشته اما ما فعلا حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی برایمان در اولویت است و پس از آن به این قضیه خواهیم پرداخت و با وی برخورد جدی می‌کنیم.



وی در ارتباط با عملکرد رکاب‌زنان بخش سرعت در مسابقات آلمان گفت: ورزشکاران اعزام شده به مسابقات آلمان با توجه به اینکه هنوز به آمادگی صد در صد نرسیده‌اند اما از بین ۲۴ تیم اروپایی توانستند رتبه پنجم را از آن خود کنند این نتیجه برای ما راضی کننده است و در چند رشته حتی برخی رکاب زنان فراتر از انتظار مربیان ظاهر شده‌اند.



قمری در ادامه افزود: در بخش جاده نیز رکاب‌زنان نسبت به ۱۰ روز قبل آمادگی بیشتری داشتند و شرایط‌شان بسیار خوب است و خدارو شکر هیچ‌گونه نفاق و دودستگی بین آن‌ها ایجاد نشده که کمک بسیار زیادی به پیشرفت آن‌ها خواهد کرد.



وی در ارتباط با انجام بازی تدارکاتی در بخش جاده افزود: ورزشکاران فعلا پس از اردوی زنجان یک استراحت ۵ روزه انجام خواهند داد و پس از آن به بروجن می‌روند و در خصوص بازی تدارکاتی به احتمال زیاد دو نفر از نفراتمان را به تور ۴ مرحله‌ای ایتالیا اعزام خواهیم کرد.



رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در پاسخ به این سوال که آیا نفرات اعزام شده مشخص شده‌اند یا خیر؟ بیان کرد: در قسمت جاده حسین عسگری به عنوان نفر اصلی و آروین گودرزی ذخیره آن است و در بخش استقامت مهدی سهرابی و آروین گودرزی انتخاب شده‌اند که عسگری ذخیره این دو نفر خواهد بود، زیرا مسابقات ما در ۲ روز پشت سر هم انجام می‌شود و رکاب زنان در بخش‌های مختلف باید رزرو داشته باشند که با خیال راحت بتوانند کار خود را پوشش دهند.



قمری در پاسخ به این سوال که چند نفر در چند رشته به این مسابقات خواهند رفت خاطرنشان کرد: ما ۱۴ نفر در ۳ بخش کوهستان، جاده و پیست اعزام خواهیم داشت که ۲ نفر از کوهستان ۳ نفر از جاده و مابقی در پیست در رشتههای سرعت، نیم سرعت خواهند بود که هنوز به طور مشخص اسم نفرات اصلی اعلام نشده و نزدیک به مسابقات آن را اعلام میکنیم تا خللی در کارشان ایجاد نشود.