نکونام بالاخره به ایران برمی گردد

به گزارش افکارنیوز، علی‌اکبر محمدزاده پس از جلسه بررسی صحبت‌های حسین کعبی در کمیته اخلاق عنوان کرد: مسائلی در جلسه امروز کمیته اخلاق مطرح شد که بعد از بررسی رای را اعلام خواهیم کرد.



وی در خصوص اینکه این رای چه زمانی اعلام خواهد شد، گفت: ظرف چند روز آینده رای را اعلام می‌کنیم.



رئیس کمیته اخلاق درباره پرونده جواد نکونام و صحبت‌هایی که علیه امیر قلعه‌نویی مطرح کرده است، اظهار داشت: نکونام چون خارج از کشور است از طریق رسانه‌ها به او اعلام کردیم که اگر مدارک و مستنداتی دارد به صورت محرمانه به ما اعلام کند. خواسته‌ایم اگر مدارکی درباره فساد در فوتبال، قلعه‌نویی یا هر شخص دیگری دارد به ما بدهد تا آنها را بررسی کنیم.



محمدزاده در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور نداشتن نکونام در ایران، موضوع برخورد با او یا محروم کردنش خود به خود منتفی است، عنوان کرد: این طور نیست که نکونام صحبتی کند و برود، او بالاخره به ایران بازمی‌گردد اما نمی‌خواهیم وارد این فازها شویم. در حال حاضر کمیته اخلاق می‌خواهد مسائل و فسادهای فوتبال را بررسی کند.



وی درباره اینکه برخورد با خالکوبی بازیکنان و آرایش موی آنها تنها مخصوص بازیکنان ایرانی است یا خارجی‌های لیگ را هم شامل می شود، گفت: این موضوع تمامی بازیکنان حرفه‌ای است که در فوتبال ایران بازی می‌کنند و تمام بازیکنان از جمله ایرانی‌ها و خارجی‌ها را شامل می‌شود.



رئیس کمیته اخلاق در پایان در پاسخ به این سوال که قول میدهد پرونده نکونام به نتیجه برسد و در این خصوص رای صادر شود، گفت: بله قول میدهیم ظرف چند روز آینده در این خصوص تصمیمگیری و رای را صادر کنیم.