روحم از ادعای پرسپولیس خبر ندارد

به گزارش افکارنیوز، قاسم دهنوی در مورد وضعیت تیم ذوب آهن گفت: در حال حاضر در حسرت برد هستیم و خیلی بابت این مسئله ناراحتیم. بازیکنان همه تلاش خودشان را می‌کنند تا ذوب‌آهن موفق شود اما نمی‌دانم چرا نمی‌توانیم پیروز شویم. از این مسئله خیلی اذیت شده‌ایم.



دهنوی در مورد طلبش از باشگاه پرسپولیس گفت: پیش از شروع فصل با وکیلم به باشگاه پرسپولیس رفتم تا تسویه حساب بگیرم که گفته شد ۴۱۰ میلیون تومان به من پرداخت شده است و رسید آن موجود است در حالی که این پول به حساب من نیامده و من نمی‌دانم این ۴۱۰ میلیون تومان کجاست. آشوری معاون مالی پرسپولیس هم به من گفت این ۴۱۰ میلیون تومان به صورت نقدی به من پرداخت شده است اما اصلاً چنین پولی پرداخت نشده است. پولم که سوخت شد و یک فصل مفت و مجانی بازی کردم و از سوی مردم هم به پولکی بودن متهم شدم و فحش هم خوردم.



دهنوی افزود: برگه‌ای را به من نشان دادند که من اثر انگشت زده‌ام و آن را امضا کرده‌ام در حالی که روحم از این رسید خبر ندارد. روزی که برای عقد قرارداد رفتم یک چک ۱۱۰ میلیون تومانی یعقوب کریمی و یک چک ۳۰۰ میلیونی رویانیان به عنوان شیرینی به من تحویل داده شد که ۳۵ درصد از مبلغ قراردادم بود. این چک‌ها به من تحویل داده شد و من فقط رسید آنها را دادم و در همان رسید هم نوشتم که اگر چک‌ها پاس نشد قراردادم لغو می‌شود.



بازیکن سابق پرسپولیس تصریح کرد: من از یعقوب کریمی هم در مورد چکش سوال کردم او گفت مشکلی ندارد و حتی بعدا شنیدم که پول را به پرسپولیس داده و در واقع آن چک از سوی کریمی به پرسپولیس پرداخت شده است. با رسید‌هایی که ادعا می‌کنند دارند من باید به باشگاه پرسپولیس پول هم برگردانم و به آن بدهکار هم شده‌ام در حالی که رسید‌هایی که من داده‌ام یکی برای مالیات تراکتور‌سازی بود و یک ۵۷ میلیون دیگر هم برای سپاهان. ۶۰ میلیون هم به کمیته انضباطی باید پرداخت می‌شد تا محروم نشوم و یکی از دلایلی که من مدام تند تند محروم می‌شدم همین مسائل بود. آنها فوتبالم را نابود کردند و با آبرویم هم بابت چک هایی که نقد نشد بازی شده است این چک‌ها یک سال است که خاک می‌خورد. من پول نقد سپاهان را رها کردم و به پرسپولیس آمدم تا به تیم ملی نزدیک شوم و در جام جهانی حضور داشته باشم اما همه چیز را از دست دادم حتی الان مردم به ما می‌گویند پولکی.



وی ادامه داد: در حالی که پولم را نگرفتهام و حتی رسیدی به من نشان میدهند که روحم هم از آن بیخبر است و متن آن با متنی که من آن را امضا کردهام متفاوت است. برخی فکر میکنند فوتبالیستها پول پارو میکنند و جولان میدهند و میلیاردی حقوق میگیرند در حالی که اینگونه نیست. فوتبالیستها برای پولشان زحمت میکشند و اگر کسی میتواند بهتر بازی کند این گوی و این میدان. من ماجرای رسید را پیگیری میکنم زیرا میخواهم بدانم کی چنین رسیدی امضا کردهام که روحم هم از آن خبر ندارد.