من نماز می خوانم و اهل خالکوبی نیستم

به گزارش افکارنیوز، احمد کامدار درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد: «بازی با پرسپولیس برای ما از پیش از مسابقه با نفت مسجد سلیمان شروع شده بود. خطیبی مرتب قبل از این بازی می گفت باید سه امتیاز را بگیریم و بعد به سراغ دیدار با پرسپولیس برویم. خوشحالم که با دو برد پیاپی به دیدار پرسپولیس می رویم و هدف مان در این بازی کس سه امتیاز است.»



وی درباره اینکه در بازی با نفت مسجد سلیمان در ترکیب اصلی قرار نداشت و ارتباط این مساله با شعار هواداران علیه خود در بازی با صبا گفت: «من شعاری در بازی با صبا علیه خودم نشنیدم. ضمن اینکه خطیبی هم هیچ وقت در تیم هایش ترکیب ثابت ندارد. در نهایت من تابع تصمیم کادر فنی هستم و سعی می کنم در تمرین آن قدر خوب باشم که نظر کادر فنی را جلب کنم.»



هافبک تراکتورسازی تاکید کرد: «من یک بازیکن حرفه ای هستم و بازیکن حرفه ای به مربی اش هیچ وقت اعتراض نمی کند. چه در دسته دو بازی کنم و چه دسته پنج و چه در لیگ برتر برایم فرقی ندارد و فقط باید کارم را انجام بدهم.»



کامدار درباره این شایعه که از سازمان لیگ برای او برای بحث خالکوبی اخطار آمده است اظهار داشت: نمی دانم برخی با انتشار این شایعات دنبال چه هستند و هرگز آنها را نمی بخشم. آقایانی که این بحث های دروغ را منتشر می کنند بدانند که من نماز می خوانم و کسی که نماز می خواند اهل این کارها نیست. امیدوارم اجازه بدهند من به عنوان یک بازیکن جوان کارم را بدون حاشیه انجام بدهم.