به گزارش افکارنیوز، سیروس محجوب درباره نتایج تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تا پایان هفته ششم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: به عنوان یک هوادار از نتایج تیمم راضی نیستم. خوشبختانه نشستن در بین هواداران به من کمک زیادی می‌کند و باعثمی‌شود ارزیابی بهتری نسبت به شرایط تیم داشته باشم.

وی با ابراز ناراحتی از نمایش بازیکنان ملوان مقابل استقلال خوزستان تصریح کرد: اگر ملوان در این دیدار به برتری هم می‌رسید، راضی نبودم، چون تیم باید فوتبالی شناور را ارائه کند. متأسفانه تیم ملوان در هفته‌های گذشته تمرکز لازم را برای انجام فوتبال خوب نداشته و همین مسئله در عملکرد تیم تأثیرگذار بوده است.

مالک باشگاه ملوان بندرانزلی با ابراز نارضایتی از عملکرد تیم فوتبال این باشگاه در هفته‌های اخیر گفت: با نصرت ایراندوست(سرمربی ملوان بندرانزلی) در تماس هستم و نقطه نظرات مشاورانم را به او انتقال می‌دهم. امیدوارم در هفته‌های آینده مشکلات تیم مرتفع شود.

محبوب همچنین خاطر نشان کرد: شاید شش هفته ملاک خوبی برای ارزیابی عملکرد تیم نباشد و شاید هم من به عنوان مالک باشگاه نتوانسته‌ام پیش از آغاز فصل تمامی بازیکنان مدنظر کادر فنی را جذب کنم اما آنچه مسلم است در حال حاضر مشکل اصلی ملوان عدم جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی نیست.

وی در ادامه تأکید کرد: تا دوسه هفته آینده تیم ملوان باید نتایج خوبی بگیرد، چون این نتایج در شأن ملوان و ملوانی‌ها نیست. گرفتن تنها شش امتیاز در شش بازی برای ملوان و هوادارانش به هیچ عنوان خوب نیست و باید راهکاری برای تغییر شرایط تیم اندیشیده شود.

مالک باشگاه ملوان بندرانزلی بر لزوم تغییر سیاست‌های فنی این تیم تأکید کرد و گفت: کادر فنی باید نقاط ضعف تیم را به خوبی شناسایی کند. آقای نصرت ایراندوست و دستیارانش در کنار زحماتی که می‌کشند، باید بدانند که تمام فوتبال، نتیجه گرفتن است. همانطور که گفتم با شش هفته شاید نتوان تیم را محک زد اما طرفداران فقط نتیجه را می‌بینند و آنها فعلاًَ از نتایج تیم راضی نیستند.

محجوب در بخش دیگری از گفت‌وگو به نوعی به مربیان و بازیکنان ملوان هشدار داد و گفت: با این شرایط و نتایجی که ملوان کسب می‌کند، خیلی زود در کادر فنی جابه‌جایی انجام داده و حتی ترکیب بازیکنان را تعدیل خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه پیراهن ملوان ارزشمند است و چیز کمی نیست، ‌ تصریح کرد: من بازی ملوان مقابل استقلال خوزستان را در بین هواداران دیدم و واقعاً از نحوه عملکرد تیم خجالت کشیدم.

مالک باشگاه ملوان بندرانزلی در خاتمه تصریح کرد: کادر فنی تیم ملوان باید بداند که خط قرمز تیم نتیجه است و امیدواریم در هفتههای آینده بتوانیم نتایج خوبی بگیریم، نتایجی که در شأن تیم ملوان باشد.