چالش سطل آب یخ مریضم می‌کند

به گزارش افکارنیوز؛ خیلی از بزرگان فوتبال ایران وقتی با پیشنهاد دعوت از رئیس روبه‌رو شدند، متفق‌القول می‌گفتند که باید به او احترام گذاشت اما سردار آزمون جدا از این مسئله، کفاشیان را به چالش سطل آب یخ فرا خواند. کفاشیان اما به دعوت او «نه» می‌گوید. رئیس فدراسیون فوتبال با خنده در این باره توضیح می‌دهد: «شک نکن که اجرا نمی‌کنم. از ما گذشته آب یخ روی خودمان بریزیم. اگر جوان بودم این کار را می‌کردم ولی الان پیرم و نمی‌توانم. سن و سالم بالا رفته و آب یخ برایم ضرر دارد و سرما می‌خورم.»

کفاشیان به آرامی می‌گوید: «دیگر پیر شده‌ام. مدام می‌گویم و باور نمی‌کنید. زیاد مریض می‌شوم و این نشان از کهولت سن دارد.» اما خیلی‌ها می‌گویند دل رئیس فدراسیون جوان است. او شوخی می‌کند و مدام در حال خنده است. حتی در بدترین شرایط هم او می‌خندد. رئیس اما این را قبول ندارد: «اتفاقاً کار من خیلی زیاد است و الان هم که پیر شده‌ام. با شما جوان‌ها شوخی می‌کنم که شاد باشید وگرنه ما که سن و سال‌مان بالا رفته.»

رئيس يكي از همين شوخيها را در ادامه انجام ميدهد: حالا اين چالش سطل آب يخ نميشود چالش سطل آب گرم باشد. اگر مشكلي نيست، بسما... در خدمتتان هستم (خنده) اگر هم كسي دعوت نميكند، من خودم را به چالش سطل آب گرم دعوت ميكنم.