از ایران فقط دایی را می‌شناختم

به گزارش افکارنیوز، ایگور پراهیچ مدافع تیم پدیده که سابقه حضور در ۴ تیم باشگاهی کروات و سدان فرانسه را دارد در گفت‌وگویی از شرایط این روزهایش در تیم پدیده می گوید:


اشتباهی گل می زنم


بعضی وقت ها اشتباهی گل می زنم(باخنده) کمتر پیش می‎آید که پایم به گلزنی باز شود، اما بعضی اوقات مثل دیدار با صبا اشتباهی گل می زنم! بعد از بازی خیلی ها از من پرسیدند که چرا بعد از این گل گریه کردی. من گریه نکردم هافبک دفاعی تیم مان موقع شادی کردن انگشتش رفت داخل چشم من، اشک من به همین دلیل بود.


اسطوره علی دایی

قبل از آمدن به ایران هیچ گونه شناختی از این تیم های ایرانی نداشتم. البته مدیربرنامه هایم برایم گفته بود که تیم ملی این کشور چندین بار در رقابت های جام جهانی حاضر شده و از جمله تیم های بزرگ آسیاست. اما خود من هیچ چیز راجع به ایران نمی دانستم فقط از علی دایی شنیده بودم که اسطوره فوتبال ایران است.


لیگ ایران از لحاظ فنی هنوز خیلی کار دارد

در مقایسه لیگ های حرفه ای دنیا و لیگ ایران قبل از این چند هفته ای که از لیگ می گذرد باید بگویم که بازیکنان لیگ برتر از لحاظ فیزیکی خوب هستند اما از لحاظ فنی هنوز خیلی جا دارد تا با تیم های حرفه ای دنیا برابری کند. من می دانم که پدیده مشهد نسبت به فصل گذشته که در لیگ یک بازی می کرده، تفاوت زیادی داشته و حداقل ۱۰ بازیکن آن عوض شده اند خود آقای مرزبان هم که از لحاظ مربیگری در سطح عالی هستند و من مطمئنم که این تیم در ادامه لیگ هم نتایج خوبی می گیرد. اما دوست ندارم راجع به این پیش بینی که پدیده جزو ۵ تیم بالای جدول قرار می گیرد یا نه، اظهارنظر کنم چون ترجیح می دهم بازی به بازی به نتیجه فکر کنم. تا اینجای لیگ سخت ترین دیدار ما مقابل تراکتورسازی و صبا بود و هر دوی این تیم ها جوان و هجومی بودند تا جلوی ما خیلی بهتر از بقیه حریفان ظاهر شدند.

زندگی در ایران

زندگی در ایران خیلی خوب است من با شرایط پدیده کنار آمدم و فکر می کنم هر چه جلوتر برویم بهتر میتوانم خودم را نشان دهم(باخنده). آب و هوای مشهد خیلی گرم است و هنوز به آن عادت نکرده ام، سخت ترین روز برای من در مدت حضورم در ایران بازی مقابل فولاد بود که هوا آنقدر گرم و مرطوب بود که من باور نمی شدم همچنین مکانی هم در دنیا وجود داشته باشد.