شرط لژیونر شدن مهرداد پولادی

به گزارش افکارنیوز، فرصت نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا دوشنبه شب به پایان رسید و بازیکنان مختلف، تیم‌های فصل آینده خود را انتخاب کردند. البته بازیکنانی که با باشگاهی قرارداد ندارند و بازیکنان آزاد محسوب می شوند چند روز دیگر برای امضای قراردادشان فرصت دارند. در این میان چند بازیکن ایرانی هم فرصت حضور در تیم‌های اروپایی را داشته و دارند که باید در روزهای آینده منتظر مشخص شدن وضعیت آنها ماند.

احسان حاج صفی هافبک و مدافع تیم سپاهان که برای مذاکرات نهایی و امضای قرارداد به کشور انگلیس سفر کرده بود، در نهایت نتوانست قراردادش را با این باشگاه انگلیسی به ثبت برساند. تمام مشکلات حاج صفی برای پیوستن به تیم فولهام حل شده بود ولی یک مشکل اداری مانع از این شد که این بازیکن به تیم انگلیسی فولهام برود. حاج صفی که با باشگاه سپاهان قرارداد دارد، دیگر فرصتی برای امضای قرارداد با تیم‌های اروپایی نداشته و به زودی مجددا در تمرینات سپاهان حضور خواهد یافت.

دیگر بازیکن ایرانی مهرداد پولادی است که البته وی شرایط بسیار متفاوتی نسبت به حاج صفی دارد. هر چقدر که باشگاه سپاهان زمینه را برای لژیونر شدن حاج صفی باز گذاشت، باشگاه پرسپولیس شرایط سختی را برای صدور رضایتنامه و ITC مهرداد پولادی ایجاد کرده است.

پولادی در حال حاضر ۴ هفته‌ای می‌شود که خارج از ایران به سر می‌برد ولی مشکلاتی که باشگاه پرسپولیس برای وی ایجاد کرده، مانع از توافق نهایی‌اش با یک تیم اروپایی شده است. این بازیکن چند روزی است که منتظر رای کمیته انضباطی برای اثبات حقانیتش در قرارداد با باشگاه پرسپولیس است. اگر رای کمیته انضباطی به نفع پولادی باشد، وی بازیکن آزادی محسوب شده و در این صورت می‌تواند در فرصت باقیمانده قراردادش را با یک تیم اروپایی ثبت کند. این در حالی است که کمیته انضباطی بدون در نظر گرفتن شرایط حساس این بازیکن، فعلا رایی را صادر نکرده است.

مسعود شجاعی هم که بعد از جدایی از لاس پالماس بازیکن آزاد محسوب میشود، از چند تیم اسپانیایی پیشنهاد دارد و ظرف سه یا چهار روز آینده قراردادش را ثبت خواهد کرد.