غیبت ۴ بازیکن استقلال در حضور هواداران تراکتورسازی

به گزارشافکارنیوز،تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان ساعت ۱۷:۳۰ امروز(جمعه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز تمرین با لباس شخصی در کمپ حاضر شد و به همراه مدیر این کمپ از زمین چمن و همچنین مراحل آماده‌سازی آن دیدن کرد. زمین چمن کمپ استقلال هنوز آماده نشده و آبی‌پوشان تمرینات تاکتیکی و اصلی خود را در زمین شماره ۲ آزادی انجام می‌دهند اما تمرینات ریکاوری در زمین کمپ برگزار می‌شود.

* کرار جاسم، یعقوب کریمی، هرایر مگویان و حنیف عمران‌زاده غایبان تمرین امروز آبی‌پوشان بودند. خسرو حیدری بازیکن شماره ۲ استقلال که در تمرینات هفته گذشته این تیم به دلیل مصدومیت حضور نداشت و در دیدار این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان غایب بود، امروز در تمرین شرکت کرد.

* آندرانیک تیموریان با ۱۰ دقیقه تاخیر در تمرین حاضر شد.

* ۲،۳ نفر از هواداران تراکتورسازی که قصد رفتن به ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس را داشتند، در تمرین استقلال حضور یافتند.

* بازیکنانی که مقابل تیم نفت مسجد سلیمان ثابت بازی کرده بودند، پس از انجام تمرین ریکاوری راهی سونا و استخر شدند و سایر بازیکنان زیر نظر دستیاران امیر قلعه‌نویی به فوتبال درون تیمی پرداختند.

* از تمرین استقلال تنها ۱۰ هوادار دیدن کردند که عمده صحبت‌های آنها در خصوص پیروزی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان بود.

* تیم استقلال فردا(شنبه) بار دیگر به زمین شماره ۲ آزادی بازمی‌گردد و قرار است ساعت ۱۷:۳۰ در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم پارسه برود.

تیم فوتبال استقلال پنجشنبه هفته آینده در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه تختی به مصاف نفتتهران خواهد رفت.