میخواهم از تراکتورسازی جدا شوم

به گزارش افکارنیوز، علا عبدالزهرا در خصوص نارضایتی اش از باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: «باشگاه تراکتورسازی با جدایی من موافقت نکرد و این در حالی است که به تعهدات مالی خود طبق قرارداد عمل نکرده است.»



وی افزود: «قرار بود باشگاه منزلی برای سکونت به من بدهد که این اتفاق رخ نداده است. البته در نشست روز گذشته(دوشنبه) قول دادند که این مشکل و بحثپرداخت مالی تا هفته آینده حل شود.»



بازیکن تراکتورسازی تصریح کرد: «در تمامی تیم‌ها و تیم ملی عراق پست من مهاجم است اما در تراکتورسازی پست هافبک دفاعی را به من دادند، با این شرایط موقعیتم در تیم ملی عراق به خطر افتاده است، ضمن آنکه نمی‌توانم در این پست کمک چندانی به تراکتورسازی انجام دهم. با این حال در جلسه روز گذشته گفته شد که مسئولیت مسائل فنی با خطیبی است و او تصمیم می‌گیرد.»



عبدالزهرا خاطرنشان کرد: «با درخواستم برای جدایی موافقت نشد. من خواهان رفتن از تیم تراکتورسازی هستم اما با توجه به شرایط قراردادم برای فسخ قرارداد و نظر مخالف باشگاه این امکان برایم وجود ندارد.»



وی ادامه داد: امیدوارم تا هفته آینده شرایط تغییر کند. همیشه ما عراقیها متهم به بینظمی هستیم اما آیا این بار هم چنین بود؟ این باشگاه تراکتورسازی است که منظم و طبق وعدههایش پیش نرفته است.