مشکل اصلی پرسپولیس بی پولی است

به گزارشافکارنیوز،میثم حسینی بدشانسی را یکی از دلایل شکست پرسپولیس دانست و افزود: هر بازی برد و باخت دارد و متاسفانه این روزها شانس با ما یار نبوده و نمی دانیم چرا در زمانی که نمی توانیم از موقعیت های خوب خود به نحو احسن استفاده کنیم حریف ما با چند موقعیت ما را شکست می دهد.

مدافع پرسپولیس تاکید کرد: ما فصل را از ابتدا خوب شروع نکردیم و نتوانستیم امتیازات لازم را جمع کنیم.

وی افزود: در روزی که ما در مقابل تراکتور بسیار بدشانس بودیم آنها تنها با سه موقعیت که داشتند دروازه ما را باز کردند و شاید این یکی از اتفاقات نادری بود که در این چند سال در فوتبال ما افتاد.

میثم حسینی در پاسخ به این سئوال که گفته می شود خط دفاع پرسپولیس در این فصل بسیار ضعیف عمل کرده است، گفت: این خط دفاع از همان نفراتی تشکیل می شود که فصل گذشته هم در کنار یکدیگر بودند، حالا چطور می شود که ما سال گذشته قوی بوده ایم و امسال دچار ضعف شده ایم.

مدافع پرسپولیس تاکید کرد: متاسفانه بدشانسی در بازی ملوان و پدیده نیز باعثشد تا تیم ما از موقعیت های به دست آمده استفاده نکند و تمام این نتایج ضعیف به گردن خط دفاع بیفتد.

میثم حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه شرایط روحی مان به هم ریخته و همین مسئله باعثشده تا تمرکز لازم رادر این چند بازی نداشته باشیم اما تلاش می کنیم تا در جدال با نفت مسجد سلیمان این شرایط بد را از پرسپولیس دور کرده و پیرزوی های خود را آغاز کنیم.

وی ضمن انتقاد از هواداران پرسپولیس گفت: از تماشاگران انتظار بیشتری داریم، آنها باید صبور باشند و تا پایان دیدار تیمشان را تشویق کنند. متاسفانه آنها به جای اینکه تا دقیقه ۹۰ تیم خود را تشویق کنند ما را بی غیرت خطاب می کند و این می تواند تاثیرات بدی در روحیه بازیکنان ما بگذارد. ما انتظار داریم که آنها همانند سایر تیم های پرتماشاگر تا لحظه آخر بازی از تیمشان حمایت کنند.

میثم حسینی مشکل اصلی این روزهای پرسپولیس را بی پولی خواند و افزود: از ابتدای فصل تا به امروز هیچ پولی دریافت نکرده ایم و فکر می کنم این بزرگترین مشکل ما از آغاز فصل جدید بوده است که امیدوار هستم مسئولین هر چه زودتر تدبیری بیندیشند واین مشکل را برطرف کنند.

مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی توانیم نتایج ضعیف اخیر را تنها به گردن علی دایی و مدیرعامل باشگاه بیندازیم، وقتی ما در زمین نمی توانیم موقعیت های خود را به گل تبدیل کنیم چه ربطی به دایی یا رحیمی دارد. ما باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم نتایج مطلوبی کسب کنیم.

حسینی در خصوص دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان که روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: دیدار نفت مسجد سلیمان و استقلال را از طریق تلویزیون تماشا کردم و بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد بودم و فکر می کنم استقلال با تجربه بالای بازیکنانش نفت را شکست داد. مطمئنا ما در این هفته دیدار سختی را مقابل نفت مسجد سلیمان خواهیم داشت و امیدوار هستم که بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و حمایت تماشاگران مان این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستم که مشکلات مالی ما هر چه زودتر حل شده و مسئولین باشگاه بازیکنان را شارژ مالی کنند تا آنها بدون دغدغه تنها به فکر پیروزی مقابل حریفانشان باشند.