اگر مرا نمی‌خواهند پول و رضایت‌نامه‌ام را بدهند

به گزارش افکارنیوز، حمید درخشان از مدیران خواسته است تا نام رضا نوروزی مهاجم مصدوم تیم شان را از لیست کنار بگذارند تا بتوانند بازیکن دیگری را جانشین وی کنند. نوروزی در مورد این موضوع و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد. او تاکید می کند خروج نامش از فهرست پرسپولیس باید با رضایت خودش باشد.

مثل اینکه اتفاقات فولاد، این بار قرار است در پرسپولیس برایت رخ بدهد!

چطور؟ اتفاقی افتاده که خودم از آن خبر ندارم؟

مثل اینکه درخشان خواستار کنار گذاشتنت از لیست پرسپولیس شده است؟

به من که چیزی نگفته اند. باید اول با خودم مطرح کنند بعد این کار را انجام بدهند. واقعا از شنیدن این خبر شوکه شدم.

قبول این مسئله برایت سخت نیست؟

خیر. اگر نخواهند که نمی توانم به زور در این تیم بمانم. اما خب رفتار حرفه ای گری این را نمی گوید. من در این تیم مصدوم شدم. باید فرصت بدهند تا برگردم نه اینکه به این فکر باشند که از لیست کنارم بگذارند. البته دیگر به این رفتار ها عادت کرده ام و برایم عادی شده است. در فولاد هم همین بلا سرم آمد. اما در آخر چه شد؟ فولادی ها ضرر کردند نه من. من به روزهای خوبم بازگشتم و سر از تیم بزرگی مثل پرسپولیس درآوردم. اگر مرا نمی خواهند پول و رضایت نامه ام را بدهند تا بروم.

برعکس خیلی از بازیکنان خیلی راحت با این مسئله کنار آمدی؟

چون کار دیگری از دستم برنمی آید. فقط باید سکوت و خیلی راحت قضیه را قبول کنم. مطمئنم که خیلی زود به روزهای خوبم باز می گردم و دوباره پیراهن پرسپولیس را تنم می کنم. من همان بازیکنی هستم که بعد از پارگی رباط در فولاد، خیلی ها گفتند که دیگر بازیکن نمی شوم. اما همه دیدند که دوباره همان نوروزی گلزن شدم.

شاید اگر دایی بود این اتفاق برایت رخ نمی داد.

قطعا همینطور است چون ایشان قبولم داشتند. حتی بعد از مصدومیتم گفتند که منتظرم می ماند.

در خصوص برکناری او چه صحبتی داری؟

واقعیت این است که ما برخورد با اسطوره هایمان را بلد نیستیم. آیا باید با دایی آنطور رفتار می شد؟ این حق هر باشگاهی است که در کادر فنی تیمش تغییر و تحول ایجاد کند اما نه به این شکل. بدون اینکه به علی آقای بگویند برکنارش کردند. کجای دنیا با یک اسطوره و سرمربی تیم اینطور برخورد می کنند؟

خیلی ها بر این عقیده اند که پرسپولیس با درخشان هم نمی تواند به روزهای خوبش برگردد. نظر تو چیست؟

من کاری به این حرف ها ندارم. نه با آقای درخشان کار کرده ام و نه اینکه در جایگاهی هستم که بخواهم در خصوص اینکه ایشان موفق می شوند یا خیر اظهار نظر کنم. فقط این را می گویم که باید به این مربی فرصت کافی داده شود. اگر ایشان هم خیلی زود برکنار شوند، فقط پرسپولیس ضرر می کند.

در حال حاضر وضعیتت چطور است؟

مدتی می شود که فیزیوتراپی می کنم. شرایطم خوب است و روحیه ام را حفظ کرده ام تا دوران نقاهتم کوتاه تر شود. ۵ ماه دیگر با قدرت برمی گردم.