پرچم ایران در دهکده بازی‌ها برافراشته شد

به گزارش افکارنیوز، مراسم اهتزاز پرچم ایران صبح امروز(چهارشنبه) با حضور کادر سرپرستی کاروان، ورزشکاران و کادر فنی رشته‌های مختلف اعزامی حاضر در دهکده ورزشکاران، شهردار دهکده بازی‌ها و مسئولان کمیته برگزاری بازی‌ها برگزار شد.

در این مراسم پرچم ایران با تشریفات خاصی که در قوانین بازی‌ها آمده همزمان با پخش سرود ملی کشورمان در دهکده ورزشکاران به اهتزاز در آمد.

در ابتدای مراسم اهتزاز پرچم کشورمان گروهی از ورزشکاران کشور میزبان به اجرای حرکات نمایشی پرداخته و در ادامه شهردار دهکده ضمن خیر مقدم به کادر سرپرستی و ورزشکاران کشورمان ابراز امیدواری کرد تا کاروان اعزامی ایران با خاطره ای خوش اینچئون را ترک کنند.

امروز علاوه بر برگزاری مراسم اهتزاز پرچم ایران، مراسم مشابهی برای کشورهای ترکمنستان، قزاقستان، پاکستان بحرین و مالزی در محوطه بین المللی دهکده بازی‌ها برگزار گردید.

در خاتمه این مراسم نمایندگان کشورهای فوق طبق قوانین و پروتکل این برنامه ضمن حضور بر روی سن اقدام به تبادل هدایا و یادبودهای کشور خود با نماینده ستاد برگزاری بازی‌ها و شهردار کردند که خانم عاطفه اسلامیان معاون کاروان اعزامی کشورمان به نمایندگی از ایران ضمن حضور بر روی سن و اهدای هدایا برای مسئولان ستاد برگزاری بازی‌ها آرزوی موفقیت کرد.

در این مراسم عاطفه اسلامیان، فراهانی، دهخدا، مسجدی، بابایی، سلامی و جمعی از مسئولان و ورزشکاران رشته های اعزامی کشورمان به بازیهای آسیایی حضور داشتند.