خودمان هم مانده‌ایم چرا پیروز نمی‌شویم!

به گزارش افکارنیوز، سلطانعلی حموله در مورد بازی تیم‌های نفت مسجد سلیمان و نفت تهران اظهار داشت: این دیدار برای ما مانند بازی با پرسپولیس و استقلال است. با تمام قوا مقابل نفت به میدان می‌رویم و هر سه امتیاز را می‌خواهیم. سه امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم است چون می‌خواهیم به شرایط عادی برگردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی تیم نفت مسجد سلیمان به اولین پیروزی خود در لیگ دست پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: خودمان هم مانده‌ایم چرا تیم نمی‌تواند پیروز شود. ما خوب بازی می‌کنیم متأسفانه به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند.

سرپرست تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در خصوص آخرین وضعیت لوئیز کارلوس مهاجم برزیلی این تیم گفت: لوئیز کارلوس مدتی است با ما تمرین می‌کند اما هنوز ITC این بازیکن از سوی فدراسیون فوتبال کویت برای ما ارسال نشده است.

حموله درباره اینکه گفته می‌شود قرار است رحمان رضایی به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان انتخاب شود، عنوان کرد: در مورد سرمربی هیئت مدیره تصمیم گیرنده است ولی تا آنجایی که من اطلاع دارم باقری‌نیا فعلاً به کار خود ادامه می‌‌دهد.

وی در مورد وصعیت مالی بازیکنان نفت گفت: پیش از بازی با پرسپولیس ۱۵ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شد و این اولین پولی بود که از ابتدای فصل پرداخت کردیم.