بخشی از راه‌آهن متعلق به پرسپولیس است

​به گزارش افکارنیوز، حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با راه‌آهن، ضمن بیان مطلب فوق گفت: فردا با تیمی بازی داریم که مربی آن یعنی حمید استیلی، خودش یک پرسپولیسی بوده و نفراتی هم که به او کمک می‌‎کنند، پرسپولیسی هستند. این موضوع نشان می‌دهد با تیمی بازی داریم که یک بخش آن متعلق به پرسپولیس است.

وی با اشاره به اینکه دقیقا روز چهارمی است که تیم را تمرین می‌دهد، اضافه کرد: هواداران انتظار دارند پرسپولیس برابر راه‌آهن بازی خوبی انجام دهد. هرچند نفرات تیم راه‌آهن با توجه به شکست از تراکتورسازی، انگیزه بالایی برای موفقیت دارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: همه بازی‌ها برای پرسپولیس حکم فینال را دارد زیرا نفرات سایر تیم‌ها با انگیزه بالا و برای شکست دادن پرسپولیس به میدان می‌آیند، موضوعی که کارمان را سخت می‌کند.

وی با بیان اینکه به بازیکنانش گفته هر بازی حکم فینال را برای پرسپولیس دارد، افزود: در این روزها بازیکنان عملکرد خوبی در تمرینات داشتند که باعثشد اعتمادم به آنها افزایش پیدا کند. نفرات تیم مانند سرباز پرسپولیس هستند که باید در میادین فوتبال با اقتدار بجنگند.

درخشان در ادامه تاکید کرد: ما در پرسپولیس چند بازیکن مصدوم و محروم داریم و در هفته آینده به دلیل اینکه وضعیت آنها مشخص شود جلسه ای را با مسئولان تیم برگزار خواهیم کرد تا هرچه زودتر این مشکل برطرف گردد.

وی به عنوان مثال مهرداد پولادی را مورد خطاب قرار داد و تصریح کرد: وی مشکل خدمتی دارد و ما تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا این مشکل برطرف شود اما باید بپذیریم که یک قسمت این مشکل به دست ما حل خواهد شد اما بخش دیگر آن به دست حوزه نظام وظیفه است که باید با تعاملی که با آنها برقرار خواهیم کرد این مشکل را برطرف کنیم.

درخشان تاکید کرد: مطمئنا به دنبال این هستیم که جایگزین خوبی برای بازیکنانی که دیگر با ما نخواهند بود، پیدا کنیم و تلاش می‌کنیم تا در نیم فصل بازیکنان خوبی را به خدمت بگیریم.

وی در خصوص حضور علی کریمی در پرسپولیس نیز تصریح کرد: کریمی بازیکن بزرگی است و من از او تشکر می‌کنم که جواب ما را می‌دهد و او از ما فرصت خواست تا برای کمک به ما بهترین راه را انتخاب کند و ما در تلاش هستیم تا کریمی را متقاعد کنیم تا در نیم فصل به کمک پرسپولیس بیاید.

سرمربی تیم پرسپولیس در پایان گفت: حتی اگر کریمی قصد خداحافظی فوتبال را هم داشته باشد، تلاش میکنیم تا یک خداحافظی باشکوه را برای او برگزار کنیم.