یک سال است که به پرسپولیس گل نزده‌ام

به گزارش افکارنیوز، بهادر عبدی در مورد بازی پرسپولیس و راه‌آهن اظهار داشت: بازی با پرسپولیس هم حساس و هم سرنوشت‌ساز است. پرسپولیس در فصل جاری با وجود اینکه بازیکنان خوبی دارد نتوانسته در نتیجه‌گیری خوب عمل کند، دقیقا‌ً مثل راه‌آهن به خاطر همین بازی با پرسپولیس و ۳ امتیاز آن برای ما بسیار با اهمیت است. آمار نشان داده راه‌آهن در ۵،۶ سال اخیر مقابل پرسپولیس بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته و امیدوارم این اتفاق فردا(پنج‌شنبه) هم رخ بدهد.

وی در خصوص اینکه خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیس در حال حاضر رقیب ساده‌ای برای حریفانش محسوب می‌شود، گفت: اصلاً چنین چیزی را قبول ندارم. پرسپولیس بازیکنان و مربیان خوب و با تجربه‌ای دارد که در ادامه لیگ می‌توانند به کمک این تیم بیایند. امیدوارم که پرسپولیس بعد از بازی با راه‌آهن دوباره به کورس برگردد.

هافبک تیم فوتبال راه‌آهن ادامه داد: پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی لیگ است و حتی اگر با تیم امیدش در مسابقات شرکت کند هم مدعی است. مگر سال گذشته منچستریونایتد در نتیجه‌گیری خوب بود؟ نمی‌شود همیشه یک تیم شرایط خوبی داشته باشد. مطمئن هستم پرسپولیس روند خوب خود را پیدا می‌کند.

عبدی در پاسخ به این سؤال که آیا میتواند دروازه پرسپولیس را باز کند یا نه، خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را انجام میدهم تا برای راهآهن گلزنی کنم، البته یک سالی است که به پرسپولیس گل نزدم ولی میخواهیم این رکورد را بشکنم و با گلزنی به پرسپولیس به تیمم برای کسب ۳ امتیاز کمک کنم.