واکنش مهدی رحمتی به افشاگری‌ آقای جادوگر

به گزارش افکارنیوز، فرشید گراییلی که بارها با حروف اختصاری «ف. گ» به عنوان یکی از جادوگران فوتبال در رسانه‌ها معرفی شده بود، در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها مدعی شد روانشناس است و جادوگر نیست.

گراییلی بدون آن که نامی از سیدمهدی رحمتی بیاورد، درباره ارتباط خود با یک دروازه‌بان مطرح حرف‌هایی را به زبان آورده که کاملاً تابلوست منظور او کسی جز سیدمهدی رحمتی نیست.

به همین بهانه با سیدمهدی رحمتی تماس گرفته شد.

دروازه‌بان و کاپیتان پیکان که خادم امام رضا(ع) است و با استفاده از تعطیلی یک‌روزه تمرین تیمش، راهی مشهد شده بود، در حالی که تازه از حرم امام هشتم(ع) برگشته بود، گفت: «مصاحبه‌ای که شما می‌گویید را نخوانده‌ام و تمایلی هم به خواندن آن ندارم، برای وقت خودم ارزش قائل هستم. در ضمن چون اسمی از من نیاورده، هیچ جوابی به ادعاهای این فرد نمی‌دهم. از لحاظ عقلانی هم نباید به جای تمرکز روی فوتبال و زندگی‌ام، راه بیفتم و جواب هر حرفی را بدهم.»

وقتی به رحمتی گفتیم درست است اسم تو را نیاورده اما از روی کدها و آدرس‌هایی که داده و تأکید کرده دروازه‌بانی که به جام جهانی نرسیده، معلوم است تو را می‌گوید، جواب داد: «اجازه بدهید هر وقت اسمی از من آورد، جواب بدهم. من احتیاجی به دفاع از خودم ندارم و به برخی جریان‌هایی که با نیت قبلی علیه من راه می‌افتد، عادت دارم. چند وقتی است درست در یک مقاطع خاص علیه من جریان‌سازی می‌شود، واگذار می‌کنم به خدا و می‌گذرم، ‌ شما هم بگذرید.»

رحمتی در واکنش به اصرار ما که از او خواستیم لااقل برای روشن شدن افکار عمومی حرفی بزند، گفت: هرچه بگویم، بعضیها فکر میکنند جواب این آدم را دادهام. فقط بنویسید وقتی من میتوانم حاجتم را از خدا بخواهم، چرا باید محتاج بنده خدا شوم؟ من اگر بخواهم به کسی متوسل شوم، به ائمه اطهار (ع) متوسل میشوم. میآیم پابوس امام رضا (ع) و سبک میشوم. اگر از خدا خواستهای داشته باشم، از خودش میخواهم و اگر دنبال واسطه هم بگردم، ائمه اطهار (ع) را واسطه میکنم. من با افتخار میگویم التماس خدا و ائمه اطهار (ع) را میکنم. اصلاً این کار را میکنم که محتاج بنده خدا نباشم... شما بروید از مدیران و مربیان استقلال، مس و سپاهان که برای آنها بازی کردم، بپرسید آیا من تا به حال برای کسی در هتل تیم اتاق رزرو کردهام یا بلیت هواپیما گرفتهام؟ اصلاً بگذارید به جای من، مدیران و مربیان این تیمها جواب بدهند.