مدال برنز را به طلا تبدیل می‌کنم

به گزارش افکارنیوز، الهه منصوریان پس از صعود به فینال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون اظهار داشت: می‌خواهم مدال برنز بازی‌های آسیایی گوانگجو را در اینچئون به طلا تبدیل کنم. حریف کره‌ای‌ را یک بار در مسابقات جهانی شکست داده بودم. او در واقع یک تکواندو‌کار است که وارد ووشو شده و به همین دلیل ضربات پای خوبی می‌زند. به همین دلیل از تاکتیک مبارزه با فاصله استفاده کردم تا ضربات پایش برایم درد‌سر ساز نشود.

وی ادامه داد: مقابل حریف کره‌ای یک لحظه خودم را به او می‌رساندم و محکم او را به زمین می‌زدم. همه دیدید که در راند اول او را شکست دادم.

منصوریان ادامه داد: من برای هر مسابقه طبق نظر کادر فنی برنامه‌ خاص خودم را دارم و در این سه مسابقه سه نوع مبارزه از خود به نمایش گذاشتیم چون حریفان متفاوتی داشتم.

نماینده وزن منهای ۵۲ کیلوگرم تیم ملی ووشوی بانوان در ادامه خاطرنشان کرد: حریف چینی فردای من قد کوتاهی دارد و کشتی‌گیر است قطعا باید سبک مبارزه‌ام را عوض کنم چون یک ووشوکار واقعی است که کار سختی را مقابل او دارم اما تمام تلاشم را می‌کنم تا مدال طلای بازی‌ها را کسب کنم و به دعای مردم نیاز دارم.

منصوریان در ادامه گفت: من فردا با تمام وجود برای کسب مدال طلا میجنگم و ترسی از حریف چینی ندارم. با تاکتیک متفاوت مبارزه خواهم کرد و به دعای مردم نیاز دارم.