با تغییر پست راحت‌تر گل می زنم

به گزارش افکارنیوز، محمد عباس زاده مهاجم دو گله پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان که تا به اینجای کار ۴ گل به ثمر رسانده و به نوعی با حضور درخشان احیا شده است، از تمایل زیادش برای دیده شدن توسط کی‌روش و حضور در جام ملت های آسیا صحبت می‌کند.



عباس زاده در مورد ‌اینکه قرار است ضربات پنالتی را او به ثمر برساند یا نه، بیان کرد: «نه، هنوز چیزی مشخص نشده در بازی با استقلال اهواز چون گل اول را زده بودم آقای نوری از من خواست تا پنالتی را بزنم و حمیدخان درخشان هم موافقت کرد. خدا را شکر که پنالتی ام گل شد اما اینکه قرار باشد پنالتی های پرسپولیس را من بزنم هنوز صحبتی نشده.»



او در مورد اینکه به نوعی توسط حمید درخشان احیا شده و اینکه آیا درخشان از لحاظ روحی روانی و فنی با او کار خاصی انجام داده یا نه می‌ گوید: «بله، آقای درخشان خیلی با من صحبت می‌کند که در شرایط مسابقه چگونه از تمرکز لازم و کافی برخوردار باشم. در تمرینات هم ما روی زدن ضربات آخر و نهایی خیلی کار می‌ کنیم، آخر تمرین هم به صورت اختصاصی تمریناتی برای ما در نظر گرفته می‌ شود. خدا را شکر تمام این مسائل دست به دست هم داده تا بتوانم بار دیگر برای پرسپولیس گلزنی کنم.»



مهاجم مازنی پرسپولیس که در زمان دایی به عنوان یکی از گوش های چپ و راست به میدان می‌ رفت چنین توضیح داد: «به هر حال سلیقه هر مربی فرق می‌کند اما خدا را شکر چند بازی است در پست اصلی خودم به بازی گرفته می‌ شوم و قطعا خیلی راحت تر کار می‌ کنم. من مهاجم نوک هستم اما چند بازی در زمان آقای دایی به عنوان گوش چپ و راست بازی کردم. من بازیکن پرسپولیسم و هر جا مربیانم بخواهند بازی می‌ کنم، اما واقعیت این است که من مهاجم نوک هستم و زمانی که در این پست بازی می‌ کنم بیشتر گل می‌زنم.»



عباس زاده در پایان در مورد اینکه آیا او امید دارد از سوی کیروش به تیمملی دعوت شود یا نه گفت: من هم مثل هر فوتبالیستی آرزو دارم پیراهن تیمملی کشورم را به تن کنم اگر چه تا به حال سعادت این را نداشتم تا به تیمملی دعوت شوم اما شک نکنید که ناامید نخواهم شد و تمام تلاشم را به کار می گیرم تا با درخشش در پرسپولیس بتوانم نظر کیروش را جلب کرده و اگر خدا خواست در جام ملت ها بازی کنم. اگر هم نشد که باز هم منتظر می مانم تا شاید از سوی سرمربی تیمملی دیده شوم.