دهمین طلای ایران بدست آمد

به گزارش افکارنیوز، آزادکار سنگین وزن تیم ملی کشتی ایران در دیدار فینال این وزن به مصاف " دولت شابانبای " از قزاقستان رفت و موفق شد با نتیجه ۶ بر یک حریف توانمند خود را شکست دهد و طلای سنگین وزن بازیهای آسیایی را از آن خود کند.

پرویز هادی در دور اول به مصاف " ژائو دنگ " از چین را با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب کرد و سپس " جارگال سای خان " از مغولستان را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد. هادی در نیمه نهایی نیز ۹ بر یک حریفی از کره جنوبی را شکست داد و فینالیست شد.

مدال آوران ایران در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی:

مدال طلا:
نجمه خدمتی(تیراندازی)، محسن محمدسیفی(ووشو)، محسن شادی(روئینگ - قایقرانی)، محمد دانشور(کایرین - دوچرخه‌سواری)، بهداد سلیمی(وزنه‌برداری)، اسماعیل عبادی(تیراندازی با کمان)، رضا یزدانی(کشتی آزاد)، مسعود اسماعیل پور(کشتی آزاد)، میثم مصطفی جوکار(کشتی آزاد)، پرویز هادی(کشتی آزاد).

مدال نقره:
نرجس امام‌قلی‌نژاد(تیراندازی)، الهه منصوریان(ووشو)، تیم تیراندازی تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان، حمیدرضا لادور(ووشو)، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر، کیانوش رستمی(وزنه‌برداری)، لیلا رجبی(پرتاب وزنه)، آروین معظمی گودرزی(دوچرخه‌سواری)، احمدرضا طالبیان(کایاک تک نفره قایقرانی) و علی آقامیرزایی و سعید فضل‌الله(کایاک قایقرانی)، عزت الله اکبری(کشتی آزاد)

مدال برنز:
سجاد عباسی(ووشو)، تیم روئینگ چهار نفره بانوان، سولماز عباسی(روئینگ - قایقرانی)، تیم روئینگ دو نفره مردان، تیم کامپوند مردان، حسین عسگری(دوچرخه‌سواری)، آرزو حکیمی(کایاک تک نفره قایقرانی)، عادل مجللی(کانو قایقرانی).

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی از ۲۸ شهریور در اینچئون کرهجنوبی آغاز شده و تا ۱۲ مهرماه ادامه پیدا میکند. در این دوره از مسابقات ۹۵۰۱ ورزشکار از ۴۵ کشور آسیایی در ۳۶ رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با ۲۸۲ ورزشکار شامل ۲۲۴ ورزشکار مرد و ۵۸ ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.