مبارزه بعد را ببرم، قول طلا می‌دهم

به گزارش افکارنیوز، احسان روزبهانی پس از برتری مقابل حریف هندیش در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بوکس آسیایی اینچئون اظهار داشت: در ابتدا از همه مردم تشکر می‌کنم که مرا دعا کردند. من در مرحله بعد باید به مصاف حریف قزاقستانی بروم. باید در این مسابقه انتقام شکست المپیک را از این بوکسور قزاقستانی بگیرم. من اگر این حریف قزاق را شکست دهم، قول دستیابی به مدال طلا را می‌دهم.

وی در ادامه گفت: در مسابقه امروز هم تمام توانم را برای مقابله با حریف قزاقستانی نگه داشتم و کارهایی که می‌خواهم در آن مسابقه انجام دهم در مبارزه با بوکسور هندی مرور کردم.

این بوکسور کشورمان از انگیزه‌های بالای خود برای دستیابی به مدال بازی‌های آسیایی اینچئون گفت و ادامه داد: بعد از بازی‌های المپیک لندن خودباوریم بیشتر شده است.

روزبهانی نیز مانند دیگر بوکسورها به مشکلات داوری به مسابقات بوکس بازی‌های آسیایی اشاره کرد و گفت: مشکلات داوری زیاد است اما باید طوری بازی کنیم تا این طور مسائل مانع پیروزی ما نشود.

بوکسور وزن ۸۱ کیلوگرم کشورمان همچنین با طرح این مدعا که در هیچ مسابقهای کم نگذاشته و با انگیزه به میدان میرود گفت: قرار نبود در مصاف با حریف هندی بایستم. اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس پیش از این مسابقه حریف هندی را دیده بود و یک روز در مورد مبارزه با این حریف با من صحبت کرده بود خوشحالم که در این مسابقه پیروز شدم.