هر کار کردم در پرسپولیس بمانم اما نخواستند

به گزارش افکارنیوز، محمدرضا خلعتبری عکسی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام گذاشته بود که مربوط به بعد از بازی با سپاهان می شد اما بعد از گذشت دقایقی عکس را از روی صفحه اش برداشت.



خلعتبری به خاطر واکنش پرسپولیسی ها عکس فوق را برداشت و در همین خصوص به گفت: «من عکسی در صفحه خودم گذاشتم اما بعد از چند دقیقه عکس را برداشتم. واقعا این رفتارها در فوتبال درست نیست. به هر حال بازیکن در این فوتبال تیمش را عوض می کند و این قاعده فوتبال است. من در حال حاضر بازیکن سپاهان هستم و با این تیم قرارداد دارم پس چرا نباید خوشحالی کنم؟»



وی تاکید کرد: «پارسال برای پرسپولیس زحمت کشیدم و این تیم را دوست داشتم. با این تیم توانستیم با تمام مشکلاتی که داشتیم سهمیه آسیایی بگیریم. من ۵ گل ۳ امتیازی برای پرسپولیس زدم چرا پرسپولیسی ها فراموش کرده اند؟»



او در ادامه در خصوص اتفاقاتی که افتاد تا او در پرسپولیس نماند هم صحبت کرد: «سیاسی و رحیمی من را نخواستند من هم نتوانستم بمانم. آنها گفتند پول عجمان را نمی دهند و قرارداد رویانیان را قبول ندارند و حتی گفتند نصف قرارداد پارسال را می دهند. من هر طوری که می شد کوتاه آمدم تا در این تیم بمانم. وقتی من را نمی خواستند چطور در این تیم بمانم؟»



خلعتبری همچنین گفت: «سپاهان هم شرایط را فراهم کردند. حالا هم هر حرفی بزنم می گویند من به خاطر پول رفتم ولی به خدا قسم من به خاطر پول نرفتم و پولکی نیستم. فقط دایی من را می خواست و بقیه نخواستند من در این تیم بمانم. هواداران این مسائل را بدانند و بعد در مورد من قضاوت کنند. من همیشه گفتم برای موفقیت پرسپولیس دعا کردم اما توقع چنین رفتاری را نداشتم.»



خلعتبری در رابطه با بازی با گل گهر سیرجان هم گفت: برای بازی گل گهر سیرجان آماده هستیم و اصلا این بازی را دست کم نمی گیریم. امیدوارم بعد از بازی با گل گهر با شرایط خوبی به تهران بیاییم و بتوانیم نتیجه خوبی هم مقابل راه آهن در تهران بگیریم.