استقلال قلعه‌نویی را خودمان حذف می کنیم

به گزارش افکارنیوز، پیمان میری، بازیکن تیم فوتبال پارسه در خصوص پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور عنوان کرد: تیم ما مقابل فولاد بسیار خوب بازی کرد و حق‌مان بود که به پیروزی برسیم.



وی افزود: خوشحالم که توانستیم در جام حذفی خوب ظاهر شویم. مطمئناً با این پیروزی روحیه خوبی گرفتیم که در ادامه به ما کمک خواهد کرد تا در جام حذفی باانگیزه بیشتری ظاهر شویم. در بازی با فولاد هم شرایط تمام تیم خوب بود و خوشحالم که خودم هم توانستم برای تیمم مثمرثمر باشم.



بازیکن تیم فوتبال پارسه درباره رویارویی تیمش با استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست. مسلماً ما به دنبال رقم زدن شگفتی هستیم و همانطور که فولاد را شکست دادیم و حذف کردیم، به دنبال حذف استقلال نیز هستیم.



میری تأکید کرد که تیمش رقابت‌های جام حذفی را جدی گرفته و یادآور شد: ما تیم باتجربه‌ای داریم که بعضی از بازیکنانش سابقه حضور در لیگ برتر را دارند. این موضوع به تیم ما کمک می‌کند مقابل تیم‌های لیگ برتری باتجربه بیشتری بازی کنیم.



وی در خاتمه تصریح کرد: قطعاً مقابل استقلال هم انگیزه بالایی خواهیم داشت. امیدوارم بتوانیم با حضور بازیکنانی چون داود سیدعباسی که به عنوان کاپیتان باتجربه تیم در بین ما جوانها حضور دارد، مقابل استقلال هم به برتری برسیم.