صادقیان از پرسپولیس می‌رود؟!

به گزارش افکارنیوز، محمد نوری که دوباره به روزهای اوج بازگشته در بازی با پیکان تک گل تیمش را به ثمر رساند. او در مورد برد پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ داد.



** از پیروزی برابر پیکان شروع کنیم.


به این برد نیاز داشتیم چون باخت به سپاهان و سایپا ما را عقب انداخت و حالا تکان کوچکی به خودمان دادیم. برای رسیدن به کورس قهرمانی نیاز به سه، چهار برد پیاپی داریم.



**هواداران پرسپولیس از حالا نگران دربی هستند. در این خصوص چه صحبتی داری؟



من الان اصلا به دربی فکر نمی‌کنم و فعلا بازی مقابل گسترش فولاد برای ما مهم است که باید ۳ امتیاز را بگیریم. به موقعش در مورد دربی حرف می‌زنم. حساب این بازی با بقیه مسابقات جدا است و قطعا انگیزه ما در این بازی چند برابر خواهد بود.



**برخی بازیکنان دو تیم از حالا کری خواندن را شروع کرده‌اند. تو برای استقلال کری نمی‌خوانی؟



من چند سال است شرایط این بازی را تجربه می‌کنم و تا حالا هم کری نخوانده‌ام. من برای استقلال کری نمی‌خوانم و ترجیح می‌دهم حرفم را در زمین بزنم.



**خیلی‌ها دوست دارند بدانند زمان مربیگری علی دایی چه اتفاقاتی افتاد که بازی نمی‌کردی ولی حالا در اوج هستی. آیا آن زمان در تمرینات و بازی مثل الان آماده بودی؟



دوست ندارم به گذشته برگردم و در مورد زمان مربیگری دایی یا وضعیت خودم حرف بزنم. گذشته به تاریخ پیوسته و می‌خواهم به آینده فکر کنم. الان هم نهایت تلاشم را انجام می‌دهم تا بازیکن تاثیرگذاری باشم. من وارد جزئیات نمی‌شوم و می‌خواهم روی فوتبال تمرکز کنم.


** قول می‌دهی به استقلال گل بزنی؟


من اهل پیش بینی و کری خواندن نیستم ولی قول می‌دهم بهترین بازی‌ام را انجام دهم و نهایت تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس به کار خواهم گرفت.


** مثل اینکه این روزها فیلم بازی‌های مارادونا را زیاد می‌بینی؟!


باور کنید در بازی با راه‌آهن گل سالمی زدم و نمی‌دانم چرا می‌گویند با دست گل زدم. من دستم را بالا بردم تا تعادلم را حفظ کنم و به تیر دروازه برخورد نکنم. اصلا در
آن صحنه دستم به توپ نخورد.



**در بازی با پیکان هم که خواستی به رحمتی با دست گل بزنی؟


در آن صحنه بازیکن پیکان زیرم را خالی کرد و تعادلم به هم خورد که دستم بالا رفت.



** ولی مثل اینکه دوست داری یک بار با دست گل بزنی؟


بله دوست دارم یک بار مثل مارادونا گل بزنم ولی داورها باهوش هستند و این کار شدنی نیست.



**به نظر تو پرسپولیس می‌تواند مدعی قهرمانی باشد؟

بله می‌تواند ولی ما باید چند بازی پشت سر هم را قبل از تعطیلی لیگ برتر ببریم.


**در مورد پیام صادقیان که دوباره حاشیه ساز شده چه صحبتی داری، او گفته که از پرسپولیس می‌رود.

پیام از لحاظ فنی فوتبالیست خوبی است و من از او در این مدت بیاحترامی ندیدهام. او باید قدر خودش را بداند و خودش را کنترل کند. بعد از بازی هم صادقیان در رختکن با درخشان حرف زد و اتفاق خاصی نیفتاد. پیام بازیکن پرسپولیس است، او و تیم به هم نیاز دارند و باید بگویم که صادقیان از پرسپولیس نمیرود. اگر هم مشکلی باشد در تیم حل خواهد شد.