شرط حضور ماهینی در پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، مصطفی شهبازی در خصوص مصوبات هیئت رئیسه سازمان لیگ در ارتباط با نقل‌وانتقالات عنوان کرد: تمام کسانی که کارت پایان خدمت یا معافیت‌شان باطل شده از لیست تیم‌های‌شان خارج شده‌اند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم به تیم‌هایی که از این قضیه ضرر کردند اجازه دهیم خارج از زمان نقل‌وانتقالات بازیکن بگیرند و این موضوع به تصویب هیئت رئیسه رسید.


وی افزود: همچنین به تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اجازه دادیم که ۲ بازیکن خارجی دیگر به تیم‌های‌شان اضافه کنند و هر تیم آسیایی می‌تواند ۶ بازیکن خارجی جذب کند. از بین این ۶ بازیکن فقط اجازه معرفی ۴ بازیکن به کنفدراسیون فوتبال آسیا را دارند که یکی از این بازیکنان حتماً باید از قاره آسیا باشد.


رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ درباره اینکه لیست تیم‌ها برای بازی‌ها به ۲۰ نفر ارتقا پیدا کرده، اظهار داشت: این تصمیم به این دلیل گرفته شد که به جوانان اهمیت بیشتری داده شود و از این به بعد هر تیم می‌تواند به جای ۷ بازیکن ۹ بازیکن روی نیمکتش بنشاند به این شرط که یکی از بازیکنان زیر ۲۱ سال سن داشته باشد.


شهبازی در پاسخ به این سؤال که تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان می‌توانند از بازیکنان سرباز به عنوان بازیکن قرضی در آسیا استفاده کنند یا نه، گفت: مانعی برای این کار وجود ندارد و این تیم‌ها می‌توانند در هر زمانی که می‌خواهند بر اساس قوانین بازیکن قرضی جذب کنند.


وی با بیان اینکه بازیکن سرباز پس از گرفتن مجوز میتواند به صورت قرضی به تیمهای دیگر برود، درباره احتمال حضور حسین ماهینی در پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر این بازیکن مجوز فعالیتش در تیمهای نظامی را گرفت و راهی ملوان شد، میتواند به صورت قرضی به پرسپولیس برود اما دیگر اجازه بازی در تیم خودش را ندارد. هر بازیکن در یک سال میتواند با دو تیم قرارداد ببندد اما نمیتواند همزمان برای دو تیم بازی کند.