پیام بخواهد برود رضایتنامه‌اش را می‌دهیم

به گزارش افکارنیوز، حسین کلانی درباره حواشی رخ داده توسط پیام صادقیان پس از تعویضش در بازی مقابل پیکان گفت: «در هر ماجرایی نباید یکطرفه به قاضی رفت و قضاوت کرد. باید نماینده گروه فنی و پیام صادقیان دلیل این عمل را گزارش بدهند تا با اطلاع از همه جزییات اتفاق بررسی لازم را انجام داد. ما الان در بحثاستیناف دو کمیته داریم؛ یکی کمیته بدوی و دیگری کمیته فرجام خواهی. مطمئن باشید این دو کمیته هم اعمال و رفتار بازیکنان و هم اعمال و رفتار مربیان را زیر نظر دارند و در صورتی که به جمع بندی درباره رفتار اشتباه یک بازیکن برسیم صد در صد با شدت عمل برخورد می‌شود.»



پیشکسوت پرسپولیس گفت: «از رسانه‌ها می‌خواهم که زود قضاوت نکنند. باید با او صحبت کنیم. ببینیم دردش چیست. در چه شرایطی قرار گرفته که چنین کاری انجام داده است. البته من قبلا با او در این باره صحبت کرده بودم. به طور حتم کسی که برخلاف قواعد و مقررات باشگاه پرسپولیس کاری بکند شدیدا در برابرش می‌ایستیم. حتی اگر بهترین بازیکن جهان باشد. هواداران پرسپولیس مطمئن باشند اجازه حاشیه‌سازی را به هیچ بازیکنی نمی‌دهیم.»



کلانی درباره اینکه صادقیان از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرده و گفته است که نیم‌فصل از جمع سرخپوشان جدا می‌شود گفت: «خداحافظی کرده که خداحافظی کرده. هفته قبل از طریق هیات‌مدیره به همه بازیکنان ابلاغ شد هر بازیکنی که صلاح در رفتن می‌بیند می‌تواند برود. ما جلوی هیچ کسی را نمی‌گیریم و اگر میلی بر رفتن داشته باشد رضایتنامه‌اش را به سرعت صادر می‌کنیم. با این وجود هر بازیکنی اگر می‌خواهد بماند باید همه برنامه‌های باشگاه را پیش ببرد و حق تخلف ندارد. امیدوارم پس از ارائه گزارش فنی هر چه سریعتر درباره پیام صادقیان به جمع بندی برسیم.»



کلانی که عضو کمیته انضباطی باشگاه هم هست، در مصاحبه دیگری از برخورد با صادقیان گفت: ما به شدیدترین شکل ممکن با صادقیان برخورد میکنیم زیرا اسمها در پرسپولیس مطرح نیستند. هر شخصی با هر سمتی که تخلفی انجام دهد کمیته انضباطی باشگاه با قاطعانهترین شکل ممکن با او برخورد خواهد کرد. روز شنبه (امروز) گزارش سرپرست تیم به دست کمیته انضباطی خواهد رسید و ظرف دو الی سه روز آینده رأی نهایی را در مورد پیام صادقیان صادر میکنیم. ما نباید اجازه دهیم کار بازیکنانمان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بکشد. ما خودمان کمیته انضباطی داریم و درباره تخلفات تصمیمگیری میکنیم.