پرسپولیسیم، اما عاشق تیمی‌ هستم که در آن کار می‌کنم

به گزارش افکارنیوز، فراز کمالوند در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل پرسپولیس گفت: در ابتدای صحبت‌هایم ایام عاشورای حسینی را تسلیت می‌گویم. اما در خصوص بازی پرسپولیس باید بگویم که بازی با پرسپولیس و استقلال فارغ از نتایجی که این دو تیم می‌گیرند همیشه سخت است و البته پرسپولیس در دو سه هفته قبل روند رو به رشدی داشته که البته چون بازی‌ها از تلویزیون پخش نمی‌شد اطلاعات ما کمتر از گذشته نسبت به این تیم است اما سعی و تلاش می‌کنیم دست پُر به تبریز برگردیم.



وی درباره وضعیت تیم گسترش فولاد هم ادامه داد: من در حدود ۲۳ روز است که به گسترش فولاد آمدم اما از همان بدو ورود دو بازی با صبا و تراکتورسازی خارج از خانه داشتیم چرا که مقابل تراکتورسازی هم در ورزشگاه یادگار امام بازی کردیم اما فردا هم باید در ورزشگاه آزادی به میدان برویم و این شانس ماست که سه بازی میزبان نباشیم. البته محمد مختاری را به دلیل مشکل نظام‌وظیفه در اختیار نداریم و علیرضا نقی‌زاده هم سه اخطاره است و او را هم در بازی فردا نداریم.



سرمربی گسترش فولاد در مورد اینکه پذیرفتن تیم گسترش فولاد در چنین وضعیتی یک ریسک نبوده، خاطرنشان کرد: این سوال را پیش از این هم از من پرسیده بودند. من به بازیکنانم اعتقاد دارم و باشگاه گسترش هم مجموعه خوبی را دارد که مطمئنم با تقویت تیم در نیم‌فصل می‌توانیم در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری داشته باشیم. مطمئن باشید در پایان فصل گسترش در لیگ برتر خواهد ماند. من این موضوع را قاطعانه می‌گویم. ما بازی‌های سختی را در پیش داریم اما شرایط ما در نیم فصل دوم متفاوت خواهد شد زیرا بازی‌های خانگی بیشتری داریم. به هر حال از سه دیداری که تا نیم‌فصل باقی مانده بود دو دیدار آن گذشته و پس از آن هم امیدوارم بتوانیم موفق باشیم.



کمالوند در مورد اینکه آیا این موضوع صحت دارد که از هفته ششم خبر داشته است به جای مهدی تارتار سرمربی گسترش فولاد خواهد شد، گفت: من تنها این نکته را بگویم که لباس هم به اندازه کافی به تبریز نبرده بودم و پس از رسیدنم به این شهر از طریق فرودگاه گفتم لباسهایم را برایم بفرستند. این مسائل همیشه وجود دارد و شایعاتی است که مطرح می‌شود. قطعا اینگونه نبوده زیرا باشگاه گسترش فولاد از سرمربی خود حمایت می‌کند تا با آرامش به کار خود بپردازد.



کمالوند در مورد نتایج این تیم تصریح کرد: روزی که من هدایت گسترش فولاد را بر عهده گرفتم می‌دانستم که سه بازی سخت مقابل صبا در قم، تراکتورسازی در تبریز و پرسپولیس در آزادی داریم. من می‌توانستم بایستم و پس از بازی با پرسپولیس هدایت تیم را بر عهده بگیرم اما این کار را نکردم زیرا با مسئولان باشگاه توافق کردیم که اگر چنین اتفاقی بیفتد زمان کافی برای شناخت تیم ندارم و در نیم‌فصل نمی‌توانیم برای جذب بازیکن اقدام کنیم اما با پذیرفتن هدایت تیم ۴ بازی پیش از نیم‌فصل می‌توانستیم با آشنایی بیشتری به تعطیلات برویم.



وی افزود: من نسبت به برخی بازیکنان از جمله جابر انصاری که در لیگ برتر بازی کرده آشنا بودم اما نسبت به برخی دیگر آشنایی کافی نداشتم. به همین دلیل این ریسک را کردم و مسئولیت را پذیرفتم. به هر حال بخشی از موفقیت در ریسک است. روی کاغذ هم بازی مقابل صبا در قم، تراکتورسازی در تبریز و پرسپولیس در آزادی دشوار است اما من این موضوع را پذیرفتم تا با تیم آشنا شوم.



کمالوند در مورد اینکه گفته بود عاشق پرسپولیس است و حالا که مقابل این تیم قرار گرفته چگونه بازی خواهد کرد، گفت: من نگفتم عاشق پرسپولیس هستم. در هر تیمی که کار کنم عاشق آن تیم هستم اما به هر حال بر هر کسی از کودکی علاقهای وجود داشته که یا استقلالی بوده و یا پرسپولیسی که در مورد من این موضوع وجود داشته است. اما مطمئن باشید این مسئله تأثیری در عملکرد نخواهد داشت.