رحمتی: چرا کی‌روش دعوتم نمی‌کند

به گزارش افکارنیوز، در لیست جدید تیم ملی، سید مهدی رحمتی دوباره جایی نداشت. او حالا به این نتیجه رسیده که کارلوس کی‌روش او را برای جام ملت‌ها دعوت نخواهد کرد. با این همه رحمتی همچنان کور سویی امید دارد. اگر غیر از این بود، او به طور قطع مصاحبه می‌کرد و تمام حرف‌هایی را که باید، می‌زد.



رحمتی قبل از جام جهانی و بعد از این رقابت‌ها سکوت کرد چرا که کی‌روش به او گفت: «برای جام ملت‌ها جزو گزینه‌های من خواهی بود.» اما حالا که رحمتی به تیم ملی دعوت نشده، چرا او سکوت کرده است؟



بی‌شک رحمتی همچنان امیدوار است دعوت شود، حالا شده این فشار از طریق رسانه‌ها روی کی‌روش ایجاد شود. رحمتی دوستان رسانه‌ای زیادی دارد. اخیرا هم اتفاقاتی در این زمینه افتاده و حتی پیغام‌هایی برای کارلوس کی‌روش ارسال شده است اما تجربه نشان داده سرمربی تیم ملی در این شرایط دقیقا برعکس عمل می‌کند.



روزی یکی از مسئولان رده بالای فدراسیون فوتبال از این مربی خواست که فرشید طالبی را دعوت کند که کی‌روش با همین درخواست لج کرد و دیگر طالبی را در لیست قرار نداد. اتفاقا این بازیکن هم افت فاحشی کرد و این روزها بدون تیم است.



کی‌روش مقابل فشارها برای دعوت دوباره از رحمتی هم بی‌شک چنین واکنشی نشان خواهد داد.



رحمتی اخیرا در جایی گفته است: «چرا دعوتم نمی‌کند؟!» او امیدوار است که بتواند در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشد و شانس بازی را به دست بیاورد اما خودش هم مطلع شده که حتی در صورت دعوت، جایی در ترکیب ثابت ایران نخواهد داشت.



رحمتی این روزها تلاشهایش را برای بازگشتش آغاز کرده است. در روزهای اخیر چند تن از هواداران استقلال هم که به تمرین تیم ملی رفته بودند، پس از دیدن جواد نکونام، از او خواستند تا کمک کند رحمتی دوباره دعوت شود که این بازیکن گفت: مربی تیم ملی در اینباره تصمیم میگیرد نه من.