علی کریمی باید سر کلاس مربیگری بنشیند

به گزارش افکارنیوز، محمد احسانی درباره حضور علی کریمی در کلاس های مربیگری دوره C که قرار است در ماه های آینده برگزار شود اظهار داشت: «علی کریمی برای گرفتن مدرک مربیگری C در کلاس های آذرماه ثبت نام کرده است که باید حتما در این کلاس ها حضور پیدا کند. البته باید بگویم او در کلاس دوره قبل هم حضور داشت که به خاطر اردوهای تیم ملی در آن غیبت کرد و باعثشد که مدرک C را نگیرد. الان هم وضعیت به همانگونه است و او حتما باید در کلاس ها حاضر شود تا مدرک بگیرد.»



وی درباره احتمال همزمانی این کلاس با اردوهای آتی تیم ملی و احتمال غیبت دوباره کریمی گفت: «این موضوع ربطی به کلاس های ما ندارد. اگر او این بار هم به خاطر حضور در اردوی تیم ملی در کلاس ها غیبت کند، از این دوره حذف می شود و باید مجددا در کلاس ها ثبت نام کند. بنابراین کریمی حتما باید در کلاس آینده C شرکت کند.»



احسانی درباره دیگر چهره هایی که در دوره اخیر C حضور پیدا کردند گفت: «در کلاس های قبلی دوره C بازیکنانی مثل سهراب بختیاری زاده، کریم باقری، ادموند بزیک، پرویز برومند و چند نفر دیگر از بازیکنان تیم ملی در آن حضور پیدا کرده و مدرک خود را گرفتند.»



وی درباره مدرسان دوره مربیگری C افزود: احمد سنجری، وحید امیری، فریدون معینی، مرتضی محصص، احمد خداداد و اقبالی مدرسان تمام این دوره ها هستند که در بخش آموزش های تاکتیکی و بدنسازی فعالیت می کنند.